Battlefield 2142 Ik wil helemaal niet online...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
191
Geachte Helpmijers,

Ik heb Battlefield 2142 geïnstalleerd en meteen na het introfilmpje vraagt hij om in te loggen met een EA-account. Ik kom dus niet eens in het spel-menu.
Maar ik wil helemaal niet online spelen.
Doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt,

Robert.
 
Hier kom je helaas niet buiten. Je zult een account moeten aanmaken, ook al wil je niet online spelen.
 
Bedankt Road Dogz,

Maar het stomme is, ik heb een account aangemaakt en laten controleren (via internet dus!) op beschikbaarheid en dan zegt hij dat die naam nog vrij is.
Als ik dan dus verder wil om daadwerkelijk in te loggen zegt hij dat ik geen internet-verbinding heb. Dan moet ik op OK klikken om een soldaat te selecteren en offline te spelen en dan komt hij met de melding dat de account naam op dit systeem niet gevonden is.
En elke keer kom ik weer in het scherm om je account-naam en wachtwoord in te vullen.
Heel wazig allemaal.

Robert.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Road Dogz,

Maar het stomme is, ik heb een account aangemaakt en laten controleren (via internet dus!) op beschikbaarheid en dan zegt hij dat die naam nog vrij is.
Als ik dan dus verder wil om daadwerkelijk in te loggen zegt hij dat ik geen internet-verbinding heb. Dan moet ik op OK klikken om een soldaat te selecteren en offline te spelen en dan komt hij met de melding dat de account naam op dit systeem niet gevonden is.
En elke keer kom ik weer in het scherm om je account-naam en wachtwoord in te vullen.
Heel wazig allemaal.

Robert.

Ik denk dat je eerste een EA account moet maken in plaats van een battlefield account.
 
Laatst bewerkt:
Nou heb ik op de EA-site een account aangemaakt en daarmee probeer ik bij BF2142 in te loggen, maar het werkt ook niet.
Ik krijg nog steeds dezelfde meldingen.
Ik weet het niet meer...

Robert.
 
Misschien blokeerd je firewall je verbinding met de EA server? Probeer deze eens tijdelijk uit te schakelen.
 
Helaas, met de firewall (Windows firewall) uitgeschakeld, maakt het ook niets uit.
Blijft hetzelfde.

Robert.
 
Ik heb ondertussen al 3 verschillende accountnamen geprobeerd, maar ik kom er niet doorheen.
Het zal toch niet één of ander stom, simpel ding zijn wat ik fout doe?

Robert.
 
Voor de zekerheid.
Ik neem aan dat je een ea acount heb gemaakt op deze site.
En niet op deze site.
 
Ik heb op de EA-site een account aangemaakt.
Dan zal ik het nu maar eens proberen op de BF-site.

Bedankt,
Robert.
 
Je meot ook op de battlefield site van ea een acount maken.
 
Hmmm, misschien ligt het aan mij, maar ik zie nergens op die site iets staan van account aanmaken.
 
Ik zie inderdaad het ook neit maar als je met het acount die je al gemaakt hebt daar inlogt misschien vind je wat info
 
Als ik daar met mijn EA-account probeer in te loggen,
krijg ik de volgende melding.

"No Soldier Accounts Currently Exist for this EA Account"

En dan: "Try again"
 
Als je toch niet online wilt gaan spelen, heb ik misschien de oplossing voor je.

Als je het spel geinstalleerd hebt, dan heb je in de map MIJN DOCUMENTEN een map genaamd BATTLEFIELD 2142.

Pak dit bestandje uit en plaats de inhoud in die map "BATTLEFIELD 2142"
http://www.plunder.com/default-Profile-zip-download-45252.htm

Als je dat gedaan heb, ga dan naar de map :
mijn documenten\Battlefield 2142\Profiles\0001 en open met kladblok het volgende bestand: "profile.con"
In de volgende regels moet je "Razor1911" veranderen in je eigen naam

LocalProfile.setname "Razor1911"
LocalProfile.serEAOnlineMasterAccount "Razor1911"

Sluit alles af en start het spel op, bij de login vul je je naam in, Je krijgt dan de melding dat je offline gaat spelen, druk op oke en kies wederom je naam (Profile) en dan kan je het spel spelen.

Duurt even, maar het werkt wel.

Groet en succes
Blackie
 
Ja, zul je altijd zien.
Ik had de moed al opgegeven en het spel er weer afgegooid, incl. de iso die ik had gedownload.
Maar al Googlend zag ik dat er meerdere mensen problemen hadden met BF2142.
Dus misschien is het verlies niet zo groot.

Blackie, toch bedankt voor je antwoord.

Robert.
 
Dus dan is volgens mij het onderwerp gesloten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan