Battlefield 2142 Ik wil helemaal niet online...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lukt wel met de instructies van Blackie, dus jammer dat je BF al hebt weggegooid.
Daarmee kan je offline door de profielinstellingen.
 
Nou, dat zou fijn zijn als het daarmee lukt.
Dus ik ben al weer opnieuw begonnen met downloaden en dan gaan we het opnieuw proberen.

Allen bedankt en bij deze is dus dit onderwerp gesloten.

Robert.
 
Nog 1 dingetje, je spreekt hier over een iso file en downloaden. Heb je wel een legale versie van BF 2142? Zoniet kan dat wel eens de simpele verklaring zijn voor al je miserie.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een legale versie, geen problemen bij mij, ik denk dat je dan toch maar moet kopen, kan via download door EA-Link te gebruiken(kan gedownload worden op EA site)

weet niet of er eigenlijk een CD-rom is, ik heb hem gedownload


dit moet je natuurlijk betalen(door creditcard bijvoorbeeld)
 
Het is niet zo dat een illegale versie gelijk niet werkt hoor, heb het zelf uitgetest.

Maar natuurlijk wel minder problemen enz.
 
battelfield 2142

Als je toch niet online wilt gaan spelen, heb ik misschien de oplossing voor je.

Als je het spel geinstalleerd hebt, dan heb je in de map MIJN DOCUMENTEN een map genaamd BATTLEFIELD 2142.

Pak dit bestandje uit en plaats de inhoud in die map "BATTLEFIELD 2142"
http://www.plunder.com/default-Profile-zip-download-45252.htm

Als je dat gedaan heb, ga dan naar de map :
mijn documenten\Battlefield 2142\Profiles\0001 en open met kladblok het volgende bestand: "profile.con"
In de volgende regels moet je "Razor1911" veranderen in je eigen naam

LocalProfile.setname "Razor1911"
LocalProfile.serEAOnlineMasterAccount "Razor1911"

Sluit alles af en start het spel op, bij de login vul je je naam in, Je krijgt dan de melding dat je offline gaat spelen, druk op oke en kies wederom je naam (Profile) en dan kan je het spel spelen.

Duurt even, maar het werkt wel.

Groet en succes
Blackie

hey blackie ik heb een vraag ik heb battelfield 2142 en ik heb je oplossing gelezen maar ik begrijp het niet want ik kan deze document niet vinden\Battlefield 2142\Profiles\0001

gr an323
 
hey blacky ik weet niet waar deze document staat \Battlefield 2142\Profiles\0001
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan