battlefield bad company 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een 8500 is geen gamers kaart.Voor en kaart waar je redelijk mee wilt gamen zal je hoog in de series moeten zoeken.Een hoog is de 5 serie is overkill en valt af.
Voor deze pc zat ik eerlijk gezegd te denken aan een 8800/9600/9800 bijvoorbeeld.Evt te scoren op marktplaats.

Iemand anders wellicht nog een idee?
Denk aan het afstrepen van me lijstje btw.;)

en als ik nou zo een videokaart koop
ASUS Videokaart EN8500GT Silent 256mb DDR2 koop kan ik dan ook call of duty mw2 op high spelen of toch niet

Omdat te kunnen, zul je toch een prijsklasse hoger moeten gaan zoeken qua videokaart, alle kaarten die ik nu zo'n beetje de revue heb zien passeren (los van de genoemde ATI 5 serie), zijn geen hardlopers in het weergeven van games. Zou zo zeggen, denk aan de prijsklasse begginend bij 200 euro tot ver daar boven, dan kun je de laatste games op full throttle spelen, zoals je zelf zo graag wilt :)

Suc6! :thumb:

als ik ze al normaal kan spelen ben ik blij hoeft niet zo super te zijn

ATI Radeon 9600 Pro 256mb AGP en zo eentje ik weet alleen niet of er een voor ddr2 is

Je hebt een pcie slot en daar gaat dus geen agp kaart inpassen.
En het geheugen van je pc heeft niets te maken met het geheugen van je videokaart.
Je hebt dus ddr2 op het bord van je pc zitten maar je kunt gerust kijken naar een kaart met ddr3 bijv.

Nog steeds geen volledig antwoord op het lijstje btw

Laatst bewerkt:
je hebt een pcie slot en daar gaat dus geen agp kaart inpassen.
En het geheugen van je pc heeft niets te maken met het geheugen van je videokaart.
je hebt dus ddr2 op het bord van je pc zitten maar je kunt gerust kijken naar een kaart met ddr3 bijv.

nog steeds geen volledig antwoord op het lijstje btw

en als ik die ddr3 er dan in doe past het dan gewoon

:d

Lijkt mij niet moeilijk om daar een bevestigend antwoord op te geven met de wetendheid van hetgeen(rood gekleurd) ik gegeven heb.:D

waar kan ik specs van de voeding vinden budget maakt mij niet zoveel uit

Onmogelijk om hier een nieuwe kaart in te bouwen die een voeding van meer dan 300 watt vraagt, ik heb deze PC afgeraden aan een vriend vanwege de vormfactor. Er moet een speciale voeding in voor kleine PC's, deze is alleen maar te krijgen tot 300 watt aangezien kleine PC's nou eenmaal niet gemaakt zijn op grootverbruik en een gamerskaart. Tuurlijk het ziet er leuk uit maar het is totaal niet praktisch. Tuurlijk je zou de voeding op je kast kunnen leggen maar ik denk niet dat dat gaat werken.

Tuurlijk is de voeding een lastig verhaal in deze.Vandaar ik neig naar een oa 9600.Afhankelijk van welke voeding erin zat stat de 8800/9800 ertussen.Een topkaart zal teveel eisen.Een kaart van de oudere generatie zal waarschijnlijk gaan en een kaart nieuwe generatie in het middensegment ook.
daarom heb ik verders ook geen kaart aangereikt.!!

Laatst bewerkt:
dus ik kan een ati radeon hd 4 series er in stoppen en niet hoger vindt ik okey

dus een HD4670 is max vindt ik okey hoor als ik maar de spellen redelijk kan spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan