battlefield

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterPPP

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2003
Ik heb nu eindelijk adsl en nu wil ik battlefield online spelen en dan geeft ie aan failed to connect. Ik ben al op zoek gegaan naar een patch want dat zal het probleem wel zijn. Maakt het nog uit of je versie1.2 of 1.3 gebruikt?

versie 1.31 is de laatste als ik het goed heb, die is gewoon bij EA te downloaden. Download meteen de maps Coral Sea en Aberdeen, die worden vrij veel gespeeld. En als je toch bezig bent, moet je ook zeker Desert Combat downloaden, www.desertcombat.com .

mm na installatie zoekt ie een cd, als ik de cd patch gebruik dan doet ie bij multiplayer ook nix

je moet natuurlijk wel de originele cd gebruiken om te spelen, of een crack gebruiken om zonder cd te spelen, maar waar je die kan halen zul je hier niet horen.
als je een illegale versie hebt, zul je trouwens moeilijk online kunnen spelen, omdat de illegale serienummers vaak al geblockt zijn.
ik weet natuurlijk niet OF je een illegale versie hebt, maar BF 1942 is echt de moeite waard om origineel te hebben. Het is een van de weinige games die ik origineel heb.....

groeten, Pim

hi

en als je hem dan koopt , haal meteen de addon Road To Rome . is best een leuke addon .

mitch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan