Bearshare 5.2.1 heeft maar maximum 13 downloadende connections.

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Bij iedere download die ik doe met bearshareLITE haal ik maximum per bestand maar 13 connecties die aan het downloaden zijn. Als ik op het plusje druk zie ik duizenden connecties staan, maar er zijn er maar 13 van aan het downloaden:confused: Ik heb mijn verbinding staan op 10 mbit down en 256 kbit up. Eergisteren had ik 5 mbit down en 192 up(heb me abbonement bij telenet veranderd.), maar ik krijg nog steeds niet meer connecties. Bij options-downloads heb ik alles zo hoog mogelijk staan. Onderaan zie ik bij de snelheid een variatie tussen 1 mbit en 6 mbit. Ook als ik meerdere downloads aan heb ik nooit de volle 10 mbit. Dit kan opgelost worden door meerdere connecties, maar het lukt gewoonweg niet:confused: altijd die 13, dit is bij iedere download zo. Iemand een oplossing?

misschien eens door de opties van bearshare bladeren of je het aantal connecties kunt instellen?

Ik heb het aantal connecties op het maximum gezet. Alsook maximum 1 bestand tegelijk. Toch blijf ik maar 13 connecties halen en ik zit bijlange niet aan de limiet van mijn verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan