Bearshare update!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Ik gebruik al een tijdje Bearshare en ben daar heel erg tevreden over.
Ik heb gewoon de gratis versie, en heb deze ook zonder de Save! software kunnen installeren. Nu heeft Bearshare uit zichzelf een update gedownload en telkens als ik het opstart vraagt hij nu of ik wil updaten. Ook in het hoofdvenster van Bearshare staat het icoontje van update continu te knipperen.
Maar wil ik de update installeren, moet ik er wel de Save! software bij nemen en dit ben ik dus niet van plan.
Weet iemand hoe ik van die update meldingen af kan komen, of toch een manier om de update te installeren zondat dat ik last van heb van de Safe! software??

Ik heb eergisteren de laatste gratis Bearshare versie geinstalleerd en heb nergens last van.
Goed opletten wat je wel en niet aanvinkt tijdens de installatie procedure, lijkt me.

A.J. zei:
Ik heb eergisteren de laatste gratis Bearshare versie geinstalleerd en heb nergens last van.
Goed opletten wat je wel en niet aanvinkt tijdens de installatie procedure, lijkt me.

Welke versie is dat en waar heb je die gevonden als ik vragen mag?

bedankt

De laatste versie via www.bearshare.com
En dan goed opletten bij de installatie.
Na installatie meteen even Ad-aware, Spybot Search & destroy en je AV laten scannen.

Ik heb net ook de laatste versie gewoon gedownload, maar ik moet dus wel Safe! software erbij installeren. Wat bedoel je precies met 'opletten met wat je aanvinkt' want er valt niet zo veel aan te vinken, behalve of je een desktop icon wilt :s
Ik kan dus niet ervoor kiezen om zonder die software te installeren.

Dan heb ik zeker iedere keer veel geluk, want ik heb dat er helemaal niet opstaan.
Net nog even laten zoeken, maar niets van dat al.
Dus OF ik heb twee keer achter elkaar veel geluk OF jij hebt pech OF ik doe iets per ongeluk goed OF jij doet iets per ongeluk niet helemaal goed.

Misschien ligt het aan het feit dat ik Spybot Search & Destroy en vooral Spywareblaster heb geinstalleerd.
Wellicht houden die die rommel tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan