Beeld schokt constant in Firefox 1.5

• Onderwerp starter Onderwerp starter crash
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Als ik internet open met Firefox dan schokt het beeld. De browser zelf staat stil, maar de internet pagina schokt constant.:confused: Iemand een idee waar dat hem in zit?
Ik heb firefox al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, helaas het probleem blijft.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met constant?
Ik bemerk bij mij dat om de halve minuut mijn NL'etje en keyboardje in taakbalk even flikkeren sinds de update.
Of gaat het bij jou in een hogere frequentie?

De hele internet pagina schokt constant. Taakbalk blijft gewoon stil staan, dat is geen probleem.

Werk je draadloos?
Heb je dat met een bepaalde Site?
Werk je Met Optische muis?(ondergrond er van mooi vlak)

Mmmmmm.
Klinkt niet herkenbaar, ben al op het internet aan het zoeken, maar je bent tot nu toe de enige die het heeft gemeld.

Nee ik werk niet met een draadloze verbinding en heb nog gewoon een ouderwetse muis met bal en draadje.:p Het gebeurt met elke site die ik open in Firefox. Met IE geen problemen. Ik kon er ook al niks over vinden.:confused:

Via de puzzel stukjes rechts boven Update ook uit gevoerd?

Ik heb het alleen met Helpmij,dat de pagina eerst geladen is, en dan over

Als je een Scrol wieltje er op hebt,kan zijn dat binnenkant vuil is

Kleine correctie, het is alleen met Startpagina.nl.:o
Het is niet het scrollen zelf, maar gewoon als ik niks doe en alleen de internet pagina open. Het beeld gaat op en neer. Heb inmiddels flash geinstallerd, maar dat heeft niet geholpen. Kwam bij een ander forum nog wat tegen ook geprobeert, maar hielp ook niet.

[Edit]Nu ik weer verder surf heb ik het ook hier op Helpmij, dat de pagina constant schokt.:([/edit]

Laatst bewerkt:
Wonderlijk.
En het is echt alleen met Firefox?

crash.

Probeer het eens met een ander thema (Firefox > Extra > Thema's).

Ik heb bij Firefox, als extra, alleen de Fasterfox. Ben niet overal blij met Firefox:
-kan bij Hotmail of Yahoo geen andere letters, etc kiezen (stationary ontbreekt)
-kan quick time niet afspelen en hij wil de plug-in niet vinden/downloaden
-kan de mooie wallpapers niet meer zien op dat Babene.ru (ik zie alleen in een
blokje de rode/groene/blauwe tekens
maar met helpmij en startpagina (zit expres al 10 minuten naar te kijken) heb geen
schokkende beelden

l.slaats. zei:
crash.

Probeer het eens met een ander thema (Firefox > Extra > Thema's).
Ik zeg het voorzichtig, maar het lijkt erop dat dit het is. Ik zal nog wat ander thema's proberen morgen.

thnx voor de schop Bandit.:p

Laatst bewerkt:
En toch geloof ik niet dat het aan de standaard Thema ligt,dan zouden er toch veel meer mensen er last van moeten hebben?

Het lijkt er inderdaad op dat het veranderen van de thema, het probleem oplost.:)
Zal wat in de laatste link staat nog even proberen, zodat ik eventueel de standaard thema ook kan gebruiken.

Bedankt zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan