beeldbewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
gila zei:
wat is een videokaart - dom he - en waar vindt ik die ? groet gila

Heb je uberhaupt de vorige antwoorden op je vraag gelezen of daar ook niets van begrepen?
We zijn nu drie of vier dagen met je bezig en het schiet niet echt op.
Of neem je de boel een beetje in de maling?
 
windows 98SE
jozo ik kan me voorstellen dat je de moed verliest - ik ben ja ook niet kloek
groet en fijne dag nog en bedankt voor het aanhoren :D ;) :eek: :eek:
 
Ik weet dat je niet zo kloek bent. :)

De videokaart is een kaart die de PC gebruikt om een, voor de gebruiker zichtbaar, beeldscherm te genereren. Het aantal af te beelden kleuren en de hoogste mogelijke resolutie zijn afhankelijk van de hoeveelheid geheugen op de kaart.

Driver
Stuurprogramma waarin de computer de eigenschappen kan vinden voor een randapparaat of andere uitbreiding.

Driver voor jouw videokaart kan je hier downloaden:
http://downloadfinder.intel.com/scr...&strOSs=18&OSFullName=Windows* 98 SE&lang=eng

Is een exe bestand dus downloaden en er op dubbelklikken.
Misschien helpt het.
 
Laatst bewerkt:
dat klinkt mij onvriendelijk in de oren- ik was vele jaren verkoopmanager en dan weet men (ben 82 jaar) wat geduld en klant vriendelijkheid is - maar ik begrijp het we zullen stoppen en geen gebruik maken van uw kostbare tijd- ik had gedacht dat het een simpel üprobleem was schuifregelaar is niet te bewegen-dasnk voor alles stop accoord
 
gila zei:
dat klinkt mij onvriendelijk in de oren- ik was vele jaren verkoopmanager en dan weet men (ben 82 jaar) wat geduld en klant vriendelijkheid is - maar ik begrijp het we zullen stoppen en geen gebruik maken van uw kostbare tijd- ik had gedacht dat het een simpel üprobleem was schuifregelaar is niet te bewegen-dasnk voor alles stop accoord

Ik ben het helemaal met u eens.
Onze tijd is evenwel net zo kostbaar als de uwe, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik kreeg, misschien de verkeerde, indruk dat er niets met voorgaande antwoorden gebeurde.
Evenzo is het zo dat er op dit Forum geen client/verkoper verhouding is, aangezien wij allemaal vrijwilligers zijn.
Ook ben ik blijj dat er hier geen enkele discriminatie voorkomt. Niet wat leeftijd, ervaring, huidskleur etc etc etc betreft.
 
A.J. zei:
Of neem je de boel een beetje in de maling?

Haal deze zin ook ook nog even weg, want dit is echt niet het geval, dat weet jij ook.

A.J. zei:
Ook ben ik blijj dat er hier geen enkele discriminatie voorkomt. Niet wat leeftijd, ervaring, huidskleur etc etc etc betreft.

Is in de bus opstaan voor een bejaarde ook discriminatie ???
 
Laatst bewerkt:
tav van AJ koper/verkoper verhouding niet maar ook in de prive sfeer kan men een goede en begripvolle verstandhouding hebben-
u kunt altijd de hulp weigeren als vrijwilliger-
laat ik zeggen ben nog steeds leergierig en dankbaar voolr hulp al hoewel dat misschien niet goed tot uitdrukking kwam-wat jozo betreft ik heb hem geladen zoals je hier ziet moet eea
nog bestuderen groet gila
 
Wat voor kleur hebben nr 7 en 8 nu ?
attachment.php


En kan je al iets met de schuifregelaar ?
 
Laatst bewerkt:
na hert downloaden is het een chaos hoe deinstalleer ik hem zodat ik terug kom op de oude situatie groetgila
 
onze mails kruisten elkaar ook de schuifregelaardeed niets ik wil graag mijn oude positie terug hulp graag
woonden en ben goed bekend in rotterdam
kijkbij google op aad engelfriet groet ruud hoppes
 
Ben jij Aad Engelfriet maar gaat door het leven als Ruud Hoppes ? :D

Heb je opnieuw opgestart na installatie ?
 
beldbewerken

ik had hem nieuw opgestart maar kon niet goed eea instellen
wat aad betreft mail mij ruudhoppes en ik kom er op terug groet ruudhoppes
 
Sorry moet even een paar uurtjes de deur uit.
Misschien nog anderen ?
 
wie helpt mij -door al dat manipulieren - van deze vreemde bruine randkleuren af -ook bepaalde programmas hebben een groene ondergrond gekregen dank in vooruit gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot001helpmij.bmp
    37,6 KB · Weergaven: 41
Staan al je documenten , foto's, enz op en andere partitie\schijf ?
Als dat het geval is zou ik windows eens opnieuw installeren.
Of er overheen installeren, maar hoe dat nou precies ging weet ik niet meer,
Weet iemand dat nog ?
 
Jozo zei:
Staan al je documenten , foto's, enz op en andere partitie\schijf ?
Als dat het geval is zou ik windows eens opnieuw installeren.
Of er overheen installeren, maar hoe dat nou precies ging weet ik niet meer,
Weet iemand dat nog ?

Als ik je bureaublad op de achtergrond van je bijlagen ziet heb heel veel instellingen veranderd, erg leuk en leerzaam maar de consequentie is dat je Windows af en toe opnieuw moet installeren.
Denk er ook echt eens over na een goed boek te kopen want met vragen als "wat is een videokaart" wordt het wel heel erg moeilijk en langdradig om je te helpen.

http://www.pearsoneducation.nl/com/boek1com.asp?isbn=9043000051
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan