beeldbewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit hier geloof ik een beetje voor niets te typen.
Succes verder.
 
ik heb je raad op gevolgt gedownlaad zoals gezegd en daarna was allles fout met de kleuren -het beste lijkt mij het program weer te deinstalleren wil dan graag op het oude systeem terug -denk niet (omdat je zegt ik type voor niets) dat ik dit leuk vindt groet gila
 
Wat je geinstallerd heb was een driver voor je videokaart, kunnen we best verwijderen maar er is wel meer mis met je pc.
Vandaar mijn sugestie om win98 opnieuw te installeren.

Jozo zei:
Als ik je bureaublad op de achtergrond van je bijlagen ziet heb heel veel instellingen veranderd, erg leuk en leerzaam maar de consequentie is dat je Windows af en toe opnieuw moet installeren.
Denk er ook echt eens over na een goed boek te kopen want met vragen als "wat is een videokaart" wordt het wel heel erg moeilijk en langdradig om je te helpen.

http://www.pearsoneducation.nl/com/boek1com.asp?isbn=9043000051
 
jozo wat ben je toch gemeen ;)

Waar je videokaart in je computer zit? Dat is de kaart, waar aan de naar buiten stekende kant je beeldscherm in gaat. Hij kan ook aan je moederbord zitten, Dat is de grootste kaart die je in je computer hebt.
 
Lollige daar gaat het niet om, lees ook even het hele topic door.

As ik mijn auto zelf wil reparen en vraag hulp aan een automonteur, vertel de problemen en krijg het advies de bougies te vervangen, als ik dan vraag wat zijn bougies. :shocked:
Zal hij toch wel voorstellen om de auto naar een garage te brengen.

Mijn advies aan gila is windows opnieuw te installeren, als we samen alle installingen moeten doorlopen zijn we wel een tijdje bezig, en is herinstalleren sneller.

Nou was er ook een manier om win 98 er overheen te installere met behoud van documenten en zo, maar zou echt niet meer weten hoe.

Weet jij dat nog ?
 
Laatst bewerkt:
er over heen installeren zonder verlies van documenten wie weet dat? :D gila
 
er over heen zonder risico van verlies JA?
dan gaat hij !!!!!!!gila
 
ben alleen al moe van het steeds weer inloggen -laten we het niet hebben over moederbord of autos repareren maar ik ben benieuwd wie mij helpt om van de 16 kleuren die in het venster staan de 256 te maken - die kan bij mij op bezoek komen en ik zal hem dan ook zeggen waar hij meer van mij aan de weet kan komen -wil dat hier niet doen groetjes gilab
 

Bijlagen

  • ScreenShot004.bmp
    37,6 KB · Weergaven: 22
Ga naar software en kijk of de nieuwe videokaart driver er tussen staat en verwijder hem.
Als dat niet lukt kan je hem via apparaatbeer verwijderen, waarschijnlijk kan windows de driver na het heropstarten zelf installeren.
Als windows dat niet lukt moet je bij de maker van je videokaart de driver op hun site downloaden.

Succes

Ooh ja als je in software bent haal dan gelijk dat fotoprogramma en alle andere software die je niet gebruikt er af, download dan een trail van jv16 powertools http://www.jv16.org/ en reinig het register.
Scan de pc voor de zekerheid nog even online met housecall http://housecall60.trendmicro.com/en/start_corp.asp
Ruim dan de pc nog even op met ccleaner http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10465908.html
Defragmenteer de pc.
Installeer na het verwijderen van alle fotoprogramma's irvanview: http://www.download.com/IrfanView/3000-2192-10021962.html?part=dl-IrfanView&subj=dl&tag=button ook in het nederlands te gebruiken:http://www.irfanview.com/languages.htm
Laat na dat alles even weten hoe het gaat met de pc
 
Laatst bewerkt:
Zat nog naar een simpele oplossing voor je te zoeken, kom ik een oud bericht van je tegen.

Op 14-02-2005 had je het probleem al, dat is meer dan een jaar geleden.:rolleyes:

gila zei:
het lukt mij niet beweging te krijgen in de schuifregelaar
ik wil daar nl mee bewerkstelligen dat ik meer icoontjes op het scherm krijg mvrgroet ruud


26-11-2005

gila zei:
IS ANDERS IK KAN DE SCHUIFREGELAAR NIET VERPLAATSEN
ZIE BIJLAGE
Geef het nu echt even op.

Laat gewoon even door iemand met kennis van zaken win98 opnieuw installeren, en probeer daarna niet te veel instellingen te veranderen.
Wil je foto's bewerken gebruik dan irfanview en installeer niet ieder programma wat je tegenkomt.
http://www.seniorweb.nl/software/software.asp?softwareID=2

Succes
 
Laatst bewerkt:
ja daar is hij weer - met een raadsman -is de pc weer bruikbaar-volgens zijn zeggen licht het probleem bij de video kaart die vernieuwd moet worden -de kleuren staan op 16 bij een kaart super -VPA 1024x768- is het nu zo dat er een andere van ? gedownload kan worden of moet een nieuw gekocht worden-of staat de oude originele videokaart op de CDrom 98windows
Ik dacht dat het zo was toen indertijd windows98 geinstalleerd is er mede geinstalleerd is de videokaart...?

groet gila in afwachting
 
mijn advies voor mensen met hetzelfde probleem en forumleden kijk naar de site van de bijlage(downloaden wasniet mogelijk zie onder)
dank voor alle geduld en moed om mij aan te kijken(horen)GILA
Scholieren.be beeldscherm problemen Forum index Hardware en Software
 
bijlage
 

Bijlagen

  • Scholieren_be Bekijk onderwerp - Beeldscherm problemen.txt
    15,7 KB · Weergaven: 17
beekdbewerken

omdat jozo "jaap"niet bij machte is -was - om mijn probleem op te lossen benadert hij mij prive"hij hgad mijn mailadres reeds gezocht"op a-sociale - primitieve - ordinaire wijze dat ik zeg RODE KAART en verwijder hem van het forum-hij doet de naam helpmij geen eer aan.Op Scholieeren .be was iemand met hetzelfde probleem als de mijn -werd op een andere wijze opgelost en benadert-dat meldde ik reeds-verder alle respekt voor de andere forum antwoorden-waarvan jozo jaap zegt dat zte de moed verloren hebben om op mijn vragen te antwoorden-hij de lollige kan het weten-prive heb ik hem geantwoordt over het eea.wil er verder niet over uitwijden-dank aan alle anderen mt wel begrip -gila
 
Gila, in onze huisregels staat iets gemeld over respect voor elkaar, ik raad je ten zeerste aan om dat nog eens door te lezen.

Voor wat betreft het door jouw gevonden antwoord scholieren.be, dit is precies hetzelfde wat het persoon wat jij nu afkraakt, jou probeerde te laten doen (alleen met een ander programma)
In één van jou eerste schermen staat duidelijk te lezen dat je een Intel 810E grafische chipset heb, men heeft jou daarvoor een link voorzien waar de betreffende driver te vinden is, als deze driver niet gewerkt heeft ligt dat niet aan de gegeven antwoorden maar aan de instellingen van jou pc.
Ik raad je ook aan voor de volgende keer, duidelijk antwoord te geven op vragen die aan je gesteld worden en als iets je niet 100% duidelijk is vraag dan eerst hoe het precies gedaan moet worden en ga niet aan het experimenteren, dat zal je een hoop ergenis schelen.

Overigens, een korte zoekactie op het internet leerde mij dat je op diverse fora dezelfde vraag gesteld hebt. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je alle diverse aangedragen oplossingen door elkaar geprobeerd hebt, iets wat niet bevoordelijk is om tot een snelle oplossing te komen danwel een stabiel systeem te verkrijgen.

Enne, rode kaarten en/of verwijdering van het forum geschiedt alleen als er bewijzen zijn, mocht je een officiele klacht in willen dienen dan verwijs ik je naar de klachtencommissie. En nog een volgende tip, als je niet wilt dat je mail adres bekend wordt, zorg er dan ook voor dat het niet te vinden is op internet, ik kon het binnen 10 seconden terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
hartelijk dank voor uw reactie-ik had geantwoordt maar het bericht was verdwenen-respect voor elkaar daar ben ik het mee eens-ken de huisregels die ook in de maatschaüüij gelden-er volgende nog een mail van jozo aan mijn adres -hij noemt mij sukkel -staat waarschijnlijk niet in dehuisregels-
wat betreft het vinden van mijn email adres is geen geheim heb niets te verbergen maar als jozo dat hij reeds voordat ik hem erop attent maakte het reeds gezocht had-vraag ik mij af waarom-
dat ik verder op andere forums zoek staat mij vrij
denk ik-het vinden van de oplossing is voor mij ja belangrijk-dat ikverder het er overheen installeren of hoe men het noemt angst heb vele gegevens te verliezen vraag ik begrip voor-ik krijg ja geen garantie dat het goed gaat-dat zoeken en worstelen met hetprobleem -ik ben ja niet zo kloek-gef ik toe
is ook voor mij een zenuwen zaak - ik stel u graag hetmail of beide berichten ter beschikking - u kent mijn emailadres
met vriendelijke groet ik zal hetrniet telang maken
 
nog even een kleine aanvulling jozo jaap noemt dat het tekent is dat ik in Duitsland woon-betekent dat in de huisregels respecvt voor elkaar hebben?
Ik zwijg over de verdere uitlatingen dat is hier te grof!!
groet ruud
 
Zoals ik in mijn reactie al schreef, voor klachten over gebruikers (en andere zaken) hebben we een klachtencommissie ( klachten@helpmij.nl )
Daar kan je de zaak 'neerleggen' maar je doet het niet op het forum.
 
dank voor uw bericht - ik vind het voldoende zo-en sluit
de zaak- met vriendelijke groet gila
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan