Beelden exporteren van film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramhee

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
65
Hejj, ik weet neit of deze vraag op dit forum past mrja, ik zou graag willen weten of je beelden kan exporteren van een film en die dus opslaan zonder het geluid erbij... alvast bedankt.
 
Dan moet je vertellen wat voor film bestand het is, en waar je het vandaan hebt: (computer, internet, DVD.. ) Als het bestand al op de computer staat kan je het geluid weghalen met een videobewerkings-programma (zoals Virtual dub of Moviemaker), als het op het internet staat moet je de film eerst downloaden, of capturen, bijv.met Camstudio. Als het een DVD is moet je die eerst rippen, bijv. met DVDshrink.
 
Dan moet je vertellen wat voor film bestand het is, en waar je het vandaan hebt: (computer, internet, DVD.. ) Als het bestand al op de computer staat kan je het geluid weghalen met een videobewerkings-programma (zoals Virtual dub of Moviemaker), als het op het internet staat moet je de film eerst downloaden, of capturen, bijv.met Camstudio. Als het een DVD is moet je die eerst rippen, bijv. met DVDshrink.
Het is een avi bestand op mijn computer, maar ik denk dat het al is opgelost toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan