beeldscherm staat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik heb gisteren Windows XP terug moeten herinstalleren en als ik nu naar apparaatbeheer ga voor mijn beeldscherm en daar op eigenschappen klik komt er niets te staan. Ik heb sinds kort wel mijn oude scherm terug in gebruik daar mijn flatscreen het begeven had dus dat is al wel een jaar of 3 geleden dat ik met dit scherm nog gewerkt heb maar ik denk nu wel niet dat dit er iets mee te maken heeft.
Als ik de driver van het beeldscherm wil installeren dan krijg ik de melding "apparaatinformatiebestand ontbreekt"
Nu is mijn vraag wat ik moet doen want ik heb van het scherm geen informatie meer alleen weet ik dat het een FUJUTSI Siemens is en een gewoon beeldscherm geen flatscreen.

Groetjes, sandra

Klopt hoor er staat MONITOR 17 MODEL TE770B V-100-240 Hz 50-60 A 1.3

Wat kan ik nu verder doen?

Ik kan geen driver vinden zou iemand mij kunnen helpen aub want het is heel vervelend dat het beeld altijd rolt als ik naar beneden wil scrollen.

Als ik op die bovenste link klik en dan de driver voor 17CT monitor download en ik wil het openen komt er WinZip Self-Extractor en dan klik ik op "unzip" Als ik dan naar die map ga waar de bestanden in staan zie ik alleen " Ctx17 ICC-profiel 101kB en ctxlegac-17 Set-up gegevens 6kB " staan maar geen exe bestand.
Of doe ik misschien iets verkeerd?

Doe eens een schermafdruk als bijlage plaatsen zodat we kunnen zien welke bestanden er in die zipper zitten.

Sorry hoor Pasja voor deze misscien stomme vragen maar hoe doe je dat een schermafdruk maken?

open de verkenner waarin de inhoud van die zipper te zien is.
Druk op de toets Prt Scr (van je toetsenbord)

Open (bijvoorbeeld) paint en "plak" de screendump. Sla het bestand op als .jpg en voeg 'm hier als bijlage toe.

Ik weet niet of het gelukt is hoor we zullen zien

Bijlagen

• CTX.JPG
    CTX.JPG
    56,4 KB · Weergaven: 40
Het is prima gelukt, alleen wat ik graag had willen zien, dat kan ik niet zien...........

De extensie van de 2 bestanden. Die zie je wanneer je in de mapopties "details" aangeeft. Je kunt het ook even hier typen: waar eindigen die 2 files op, achter het "puntje"?

dus: ctxlegac-17.??? (wat staat bij beide op de plaats van de vraagtekens?)

Laatst bewerkt:
Het eerste dat je ziet is van het bestandstype ICC-profiel
en het tweede is van het bestandstype Set-up gegevens
Dit stand bij de eigenschappen van de bestanden

Pasja zei:
Het is prima gelukt, alleen wat ik graag had willen zien, dat kan ik niet zien...........

De extensie van de 2 bestanden. Die zie je wanneer je in de mapopties "details" aangeeft. Je kunt het ook even hier typen: waar eindigen die 2 files op, achter het "puntje"?

dus: ctxlegac-17.??? (wat staat bij beide op de plaats van de vraagtekens?)

Daar staat helemall niets meer achter

jawel, daar staat wel wat achter, je kunt het alleen niet zien. Ga in de verkenner naar "beeld" en kies daar voor "details".

Ctx17.icm en CTXLEGACY-17.INF

Sorry dat ik het zo dikwijls verkeerd doe maar daar ken ik eigenlijk weinig van:D

Ok,

helder nu en vrij simpel op te lossen:

ga naar het startscherm (buroblad)
rechtsklik en kies voor eigenschappen
dan geavanceerd en dan
beeldscherm
dan eigenschappen en dan stuurprogramma
dan stuurprogramma bijwerken

er verschijnt een scherm of Windows naar het internet mag, zeg daar maar Nee

Vervolgens kun je in een vervolgscherm aangeven dat je de software ZELF wil installeren, niet door Windows laten zoeken.

Tot slot "surf" je naar de map waar de .inf in staat (duubelklik op de .inf) en daarna wordt de nieuwe beeldschermadapter geinstalleerd.

Pasja zo ver geraak ik
ga naar het startscherm (buroblad)
rechtsklik en kies voor eigenschappen
dan geavanceerd en dan
beeldscherm

En als ik dan bij beeldscherm kom je zei dat ik daar dan op
"eigenschappen" moest klikken maar dat gaat bij mij dus niet,
het staat er wel eigenschappen maar je kunt het niet aanklikken
en daar staat dan ook "TYPE MONITOR" en daar staat bij
" standaardbeeldscherm"
En dat is zo ook bij apparaatbeheer- hardware daar staat beeldscherm
tussen en als ik dat aanklik dan komt er niets te staan helemaal blanco.
Ik heb zelfs EVEREST gedownload en daar mee gekeken en die
geeft ook niets aan over mijn beeldscherm als ik bij monitor kijk

Als ik bij de eigenschappen van het beeldscherm naar "adapter"
ga en ik klik daar op "eigenschappen" dan staat er eerst

VgaSave

apparaattype : Stuurprogrammas die niet Plug & Play-compatibel zijn
fabrikant : onbekend

Misschien dat je hier nog iets mee bent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan