ukkiepukkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2005
Ik heb een ATI radeon 9550 se videokaart maar nu valt me pc beeldscherm soms gewoon in slaapstand moet de pc dan uit en weer aan zetten. Had al een nieuwe driver geinstalleerd , deze heb ik van de site van ati afgehaald.Er staan ook nog 2 andere dingen bij catalysator en control panel.Deze 2 heb ik dus niet gedownload is dat misschien wel noodzakelijk voor mijn kaart .Heb wel alles bij energiebeheer op nooit gezet moet ik die vink bij slaapstand soms ook nog weg halen.
Als iemand misschien op de site ati.com zou kunnen kijken of er misschien nog iets bij moet zou ik dat heel erg fijn vinden. Het is nogal behoorlijk irritant als dit gebeurt. Of kan de oorzaak ergens anders liggen van die slaapstand bijvoorbeeld de warmte in mijn kast of zo. Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen.
Als iemand misschien op de site ati.com zou kunnen kijken of er misschien nog iets bij moet zou ik dat heel erg fijn vinden. Het is nogal behoorlijk irritant als dit gebeurt. Of kan de oorzaak ergens anders liggen van die slaapstand bijvoorbeeld de warmte in mijn kast of zo. Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen.