beeldscherm valt af en toe in slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ukkiepukkie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2005
Ik heb een ATI radeon 9550 se videokaart maar nu valt me pc beeldscherm soms gewoon in slaapstand moet de pc dan uit en weer aan zetten. Had al een nieuwe driver geinstalleerd , deze heb ik van de site van ati afgehaald.Er staan ook nog 2 andere dingen bij catalysator en control panel.Deze 2 heb ik dus niet gedownload is dat misschien wel noodzakelijk voor mijn kaart .Heb wel alles bij energiebeheer op nooit gezet moet ik die vink bij slaapstand soms ook nog weg halen.
Als iemand misschien op de site ati.com zou kunnen kijken of er misschien nog iets bij moet zou ik dat heel erg fijn vinden. Het is nogal behoorlijk irritant als dit gebeurt. Of kan de oorzaak ergens anders liggen van die slaapstand bijvoorbeeld de warmte in mijn kast of zo. Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen.

Je schrijft dat je beeldscherm in slaapstand gaat.
Als het slaapstand zou zijn zou je hem er uit moeten kunnen halen, met bijvoorbeeld de linker muistoets.
Is het wel slaapstand??
Wat voor kleur krijgt het beeldscherm?
Bij standby is het scherm zwart.

reactie op antwoord

Ja er staat op het moment slaapstand geactiveerd als hij uitvalt,dan wordt het beeld idd zwart. Ik zou hem via de escape toets terug moeten kunnen halen maar dat lukt dus niet. het schermlampje brand dan wel alleen inderdaad oranje net als bij stand by.

Tja, ik moet natuurlijk denken aan mijn eigen probleem. dat is namelijk beelduitval!
Dan wordt het beeld grijs. Ik kan dan met de standby-knop van mijn toetsenbord de comp in standby zetten, vervolgens uit standby terughalenen dan heb ik weer beeld.

toch ff reactie nog

wat bedoel je met stand by toets op toetsenboord welke knop is dit dan ik heb nl geen knop met stand by erop

Ik heb zo'n knop op mijn toetsenbord...

Als jij die niet hebt, in Energiebeheer kun je een knop van je pc zo configureren dat ie in stand-by gaat.

gaarne uitleg

zou je misschien op een goeie manier uit kunnen leggen hoe ik dat precies moet doen want , dat weet ik dus helaas niet. Neem aan bij configuratie>beeldscherm> en dan weet ik verder niet wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan