Beeldscherm van FireFox draait 360 graden rond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broertjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik weet ook niet waar ik het anders moet plaatsen.

Wat ik nu mee maak, ik start Firefox op ga naar Google, begin te tikken en terwijl ik aan het tikken ben draait de inhoud van het het Firefox scherm 360 graden rond en zet zich dan weer in de normale positie. :eek:

Heeft iemand enig idee of ook ooit mee gemaakt ?

Hallo broertjuhhh. Heb je per ongeluk het toetsenbord aangeraakt, probeer deze eens Ctrl-Alt-pijltjeUP, Ctrl-Alt-pijltjeDOWN, Ctrl-Alt-pijltjeLEFT, Ctrl-Alt-pijltjeRIGHT. Of heeft iemand een geintjuhhh uitgehaald.:D

Groet.

Hallo,

Ik denk dat ik het weet, bij het in tikken heb ik waarschijnlijk "do a" en verder ingetypt en dat is het begin van "Do a barrel roll".

Wanneer je bij Google zoekt op “Do a barrel roll” zal er iets wonderbaarlijks op je scherm plaatsvinden!
Het is wat wordt genoemd een Google Easter Egg.

De "Ctrl-Alt-pijltjeUP, Ctrl-Alt-pijltjeDOWN, Ctrl-Alt-pijltjeLEFT, Ctrl-Alt-pijltjeRIGHT" werkt bij mij niet.

Op het moment dat je die zoekopdracht uitvoert dan draait het scherm een keer rond, werkt inderdaad bij Firefox en Google chrome. Bij mij werken de pijltjes wel maar dan in windows 7. Oke opgelost zie ik fijne dag. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan