beeldschermresolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaasjager

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
17
hallo, wie o wie helpt me?
ik las deze vraag al maar zag nog geen oplossing.
ik heb een p b computer en voor de zoveelste keer windows se er op nieuw op gezet.
hij blijft hangen met de 2 e cd op 73% maar met een muisklik loopt hij door en zet windows er weer netjes op behalve mijn beeldschermresolutie.. die blijft op 16 kleuren staan en dit is waardeloos met mijn digi foto s omdat ik niets meer zie.
ben een echte leek en hoop dus op een simpele oplossing!
merci!
 
Heb je al nieuwe drivers van je videokaart geinstalleerd?
 
Je zou als eerste kunnen kijken of de driver wel geïnstalleerd is, klik met rechts ergens op je buroblad en kies dan eigenschappen, kies dan het tabblad instellingen en kijk of je daar meer kleuren kan instellen.


Ik vermoed echter dat je beeldschermdriver niet geïnstalleerd is.
Wat is het type van de PC, je zou dan bij Packard Bell de beeldschermdriver even apart kunnen downloaden en dan installeren.
 
intel pentium 3 800 mhz
packard bell windows 98 se
ik heb al heel veel bekeken op die side maar kom er geen wijs uit
word er langzaam depri van hoor
 
Ga naar onderstaande link en vul daar je serienummer in, als het goed is moet je dan de drivers van je videokaart terug kunnen vinden.
http://support.packardbell.com/nl/

P.S. ik geef toe, de PackardBell site loopt niet over van duidelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een PB en ben al vaker op deze, idd onoverzichtelijke, site geweest. Als je me het volledige serienummer van je PC geeft (begint met S/N en staat op een stickertje achterop je kast) zal ik kijken of ik wat voor je kan vinden.
 
heb dit gedaan maar kreeg te lezen dat het
istallatieprogramma de grafische nvidia chips op dit systeem niet te vinden zijn en breekt dan alles af! wat nu??????????
 
Zou de detonator niet handig zijn? Die zoekt het zelf wel uit.
 
waar moet ik dan onder zoeken in dat programma? er staat vanalles maar waar ik precies moet kijken haal ik er niet uit
 
heb wat gevonden..............
geintegreerde grafische kaart
intel extreme grafhics
intel corporation
 
was een flijtje van een cent, pakte het ook maar kreeg bij herstart de foutmelding van de adapter, die zou niet samenwerken met deze hardware...............
wat nu weer! kan beter de lotto gaan winnen en een nieuwe kopen denk ik. de pest is dat er zoveel foto s opzitten!!!!!!!
help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jack
 
ik bedoel natuurlijk fluitje!!!!!!!!
jullie zijn trouwens allemaal wel zeer behulpzaam, ik ben hier al zolang mee aan de gang dat ik er moedeloos van werd
 
Is die pc nog wel orgineel of zijn er hardwarematig dingen aan veranderd !!!!!!!!
En welk type beeldscherm heb je aan je pc hangen(achter op beeldscherm staat type aanduiding )
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door kaasjager
was een flijtje van een cent, pakte het ook maar kreeg bij herstart de foutmelding van de adapter, die zou niet samenwerken


jack

heb je wel eerst de oude drivers verwijderd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan