beeldschermresolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nieuwe p.c. kopen omdat we de goede driver niet kunnen vinden? Dan toch eerst maar eens nóg beter gaan zoeken, lijkt me. Kop op, we gaan gewoon verder!

Je hebt nu Everest (link van Maestro hierboven) geïnstalleerd? Laat dat eens draaien en klik dan in het linkerdeel van het scherm op de + bij Moederbord.
IN (!) het uitklapscherm klik je op Moederbord.
In het rechterdeel scrollen naar Moederbord Technische Informatie -->Geïntegreerde apparaten.
Staat daar Video bij? Zo ja, dan gaan we verder.

Klik in linkerdeel op de + bij Scherm.
Klik in uitklapscherm op Windows Video.
Wat staat er nu PRECIES in het rechterdeel?
Laat dat even weten, dan komen we misschien verder.

(N.B. Bij mij krijg ik zelfs een directe link naar Download voor besturingssysteem, hopelijk bij jou ook!)

Veel succes en tot gauw!
 
Laatst bewerkt:
heb ik allemaal gedaan,
apparaatbeschrijving: super gva
geinstalleerde besturingssoftware: framebuf.drv

dit staat er dus alleen maar.

wat een geduld!
jack
 
Kijk eens hier :

http://www.video-drivers.com/drivers/75/75428.htm

Vanuit hier wordt je naar DriverGuide.com gestuurd, waar je je eerst -gratis- moet registreren. Je krijgt dan wat toegestuurd en dan pas kan je inloggen en downloaden. Zinloos voor mij om dat te doen en ik weet dus niet zeker of dit de goede driver is, maar de naam is veelbelovend: Framebuf.DRV voor Win ME ( maar dat mag dus ook Win 98 SE zijn).

Voor meer info over driver-ellende rond bv. installeren en de-installeren:

http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?forumid=112

Laat je even weten hoe het is gegaan?
Iig succes!

P.S. Is deze p.c. in Frankrijk gekocht? Dat zou verklaren waarom het opzoeken zo moeilijk was.
 
Laatst bewerkt:
videokaart kan natuurlijk ook zelf een gebrek hebben,als je eens een andere instald in je pc kun je dat tenminste al uitsluiten.
 
dat heb ik als eerste gedaan en dan blijft hij op 73%even hangen, volgens mij heeft dat de maken met de chipcard, zou dat kunnen? na een miusklik loopt hij dan wel weer door naar 100% en maakt windows gewoon helemaal af.
ik heb onder de chipcard wel een log zitten naar updates maar krijg zo n warboel waar ik niets van snap.

chipset fabrikant: intel corporation
produktinfo: www.intel.com/produkts/browser/chipsets.htm

besturingssoftware: download:
www.support.intel.com/support/chipsets/index.htm

zou ik hier dan misschien verder kunnen komen?
groetjes
jack
 
ben vreselijk aan t zoeken geweest en heb windows er maar weer eens opnieuw opgezet vanmiddag en kwam er achter dat er geen mixer is voor mijn video en audi
het gaat om een pci mixer
m51 5167
v5.12.01-3109
iemand een idee????
merci alvast
jack
 
Hallo allemaal,
Bedankt voor alle goede tips want ik heb mijn oude computer weer terug door de nieuwe chipset te downloaden!!!!!!!!!!!!
Wat een beeldje heb ik weer, t doet gewoon zeer aan mijn ogen
mocht er ooit weer eens iets misgaan hier...........ik weet jullie nu te vinden!!!!!
groetjes vanuit een zonnig en warm zuid - frankrijk
jack
merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan