Hey allemaal ..
Ik heb dus een probleempje met mijn computer sinds 4 maanden al ofzo
ik speel de laatste tijd wat meer games, en het gaat niet helemaal lekker.
Ik zou eerst mijn systeem details vertellen:
Moederbord: Asrock 4core-1333 FullHD
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz
CPU Coolor: Standard Intel Core 2 Duo (ja duo ja) cooler
Geheugen: 4x 1GB 533mhz
Videokaart: XFX GeForce 8800GTX 768MB (al het stroom aangesloten vanaf de voeding)
Voeding: 500Watt
Beelscherm: Belinea 22 inch . draaiende op 1650x1050 nu.
CD Speler - 1
DVD Brander - 1
HDD: 320GB Samsung Intern - 500GB Extern Western Digital.
Nou wil ik de laatste tijd wat meer gamen, maar ik heb het volgende probleem.
Het maakt NIET uit welk spel, maar zodra ik ingame ben (dus ook zelf kan lopen/rijden enz) , dan gaat me videokaart blazen, en het spel stottert gelijk als je snapt wat ik bedoel.. beetje schokkerig beeld zeg maar. Ik heb de laatste drivers voor mijn hardware en laatste updates van microsoft (dus ook sp3).
Nou wou ik dus GTA 4 spelen, en het begon de eerste 10 seconden goed, toen begon mijn videokaart weer te blazen, en het beeld heel erg te stotteren.
Dus ik zet alles op low in game, en zelfs op 800x600 gaat het traag, en heb ik allemaal flikkeringen in het beeld. En dat heb ik dus met elk spel.
Ik heb niets overgeklokt, dus ik vraag me af wat er is.
Zelf heb ik een vermoeden dat mijn voeding te laag is en de koeling voor mijn processor.
Ik vraag het maar hier, want ik zou wel willen weten waar het aan ligt, zodat ik hier en daar wat kan aanpassen kwa hardware.
Alvast bedankt!
Ik heb dus een probleempje met mijn computer sinds 4 maanden al ofzo

ik speel de laatste tijd wat meer games, en het gaat niet helemaal lekker.
Ik zou eerst mijn systeem details vertellen:
Moederbord: Asrock 4core-1333 FullHD
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz
CPU Coolor: Standard Intel Core 2 Duo (ja duo ja) cooler
Geheugen: 4x 1GB 533mhz
Videokaart: XFX GeForce 8800GTX 768MB (al het stroom aangesloten vanaf de voeding)
Voeding: 500Watt
Beelscherm: Belinea 22 inch . draaiende op 1650x1050 nu.
CD Speler - 1
DVD Brander - 1
HDD: 320GB Samsung Intern - 500GB Extern Western Digital.
Nou wil ik de laatste tijd wat meer gamen, maar ik heb het volgende probleem.
Het maakt NIET uit welk spel, maar zodra ik ingame ben (dus ook zelf kan lopen/rijden enz) , dan gaat me videokaart blazen, en het spel stottert gelijk als je snapt wat ik bedoel.. beetje schokkerig beeld zeg maar. Ik heb de laatste drivers voor mijn hardware en laatste updates van microsoft (dus ook sp3).
Nou wou ik dus GTA 4 spelen, en het begon de eerste 10 seconden goed, toen begon mijn videokaart weer te blazen, en het beeld heel erg te stotteren.
Dus ik zet alles op low in game, en zelfs op 800x600 gaat het traag, en heb ik allemaal flikkeringen in het beeld. En dat heb ik dus met elk spel.
Ik heb niets overgeklokt, dus ik vraag me af wat er is.
Zelf heb ik een vermoeden dat mijn voeding te laag is en de koeling voor mijn processor.
Ik vraag het maar hier, want ik zou wel willen weten waar het aan ligt, zodat ik hier en daar wat kan aanpassen kwa hardware.
Alvast bedankt!