beginnen met .php!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolleyes:

Da's mooi, wat was nu de klapper op de vuurpijl?

nou, ik had voor "$sql_user" geen "root" maar gewoon de inloggegevens van MY SQL gebruikt "Jeffrey" dus

JB'tje
 
Download de nieuwste versie van de berichtenbalk (gister geupload), daar zit een install.php bij die de database en tabellen voor je aanmaakt ;)
 
ooh, maar het is me net gelukt. ik had de LEESMIJ.txt over het hoofd gezien.
heel mooie textbalk, maar waar kon ik ook alweer de snelheid instellen???
en is het misschien ook mogelijk dat als het bericht 1 keer langs is geweest verweiderd word??? dat die dus een keer langzaam voorbij komt.

JB'tje

p.s. hoe kan ik een tabel aanmaken vanuit .php en de tabel
 
Geplaatst door JB'tje
p.s. hoe kan ik een tabel aanmaken vanuit .php en de tabel

En wat?

En waarom gebruik je niet gewoon SQL Admin of phpMyAdmin?
 
Geplaatst door JB'tje
heel mooie textbalk, maar waar kon ik ook alweer de snelheid instellen???
config.php
en is het misschien ook mogelijk dat als het bericht 1 keer langs is geweest verweiderd word??? dat die dus een keer langzaam voorbij komt.
Daar volg ik je ff niet :confused:
 
@ masterprut
omdat ik een site wil maken, waar mensen zelf als ze een handeling verrichten, ergens een ander getal krijgen. daarom moet ik weten hoe ik een tabel of een vakje uit zo'n tabel aan kan maken.
ook wil ik graag een plaats hebben waar je je kunt registreren. daar heb ik dat ook voor nodig (naam, email, wachtwoord)
er moet ook een plaats zijn waar je kunt inloggen (naam, e-mail, wachtwoord) die gegevens moeten dan uit een database worden gehaald.

@ JPeetje
en is het misschien ook mogelijk dat als het bericht 1 keer langs is geweest verweiderd word??? dat die dus een keer langzaam voorbij komt.
het is misschien meer een idee, dat je een text plaatst, en dat die nadat die een keer langs is gekomen weer verdweind (soort chatbox eigenlijk). maar das maar een iedeetje hoor. het had ook gekund dat dat ook ergens ingevuld kon worden in al die .php filles. :)

verder zoek ik nu een gratis host om mijn site op te maken (die WEL php ondersteund) als iemand er misschien eentje weet???

JB'tje
 
Nou, als je wilt dat mensen gegevens in kunnen vullen en daarna in de database gezet moet worden, moet je rijen invoegen. Dat betekent dat jijzelf al de tabellen en databases moet maken en daarna een script schrijven waarmee de gegevens in de database word gezet.

www.lycos.nl?

edit: Je kan trouwens ook naar www.mijnip.nl gaan, het ip aan iemand op msn ofzo geven, hij typt het in op internet explorer en als het goed is - als je geen router ofzo draait - moet hij hetzelfde zien als jij localhost intypt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan