BELANGRIJK! Audio Bridge Maken Lukt Op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorgos9

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hey Allemaal,

Tot mijn stomme verbazing kan je een audiobrug maken in windows 7.
In de vorige delen kon dat niet.
Het is daarom wel handig ik heb nu bijv. mijn xbox 360 via mijn PC naar mijn boxen gezet!
En dan kan je natuurlijk een hoop kabels besparen het enige wat je moet hebben is:
Windows 7
Realtek HD Audio Service (dit is voor gemak ; hoeft niet)
En minimaal 2 aansluitingen maakt niet uit waar maar wel mini-jack 3.5mm.
1.Dan moet je naar `Geluiden` gaan en `Opnemen`
2.Doe De Mini-Jack 3.5mm Kabel in de aansluiting.
3.Klik met uw rechtermuisknop en selecteer `Niet aangesloten apparaten weergeven`(Als dit al aangevinkt is laat het zo)
4.Klik op de kabel die u erin heeft gezet.
5.Klik dan op `Luisteren`
6.En dan selecteer `Naar dit apparaat luisteren`
7.Selecteer dan daaronder het afspeelapparaat meestal is dit al goed maar selecteer uw speaker en/of boxen.
8.Test uw Geluid van uw Nieuwe apparaat even met bijv. aanzetten of een CD erin doen.
9.U bent klaar met uw Geluid!:thumb:

Voor Alle Vragen of dit hele gebeuren:rolleyes: : Graag een Reactie
(Hoort u geen geluid of ziet u uw apparaat niet doe het graag eerst overnieuw voor u een overbodige reactie op het forum zet)
::;Graag geen nieuw Topic maken over dit gebeuren!;);::

Op zoek op het internet naar een oplossing voor mijn 'probleem' kwam ik deze post tegen in de veronderstelling dat het wel eens de oplossing kon zijn. Maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Wat is mijn 'probleem'? Ik zou graag willen dat ik via mijn speakers een mp3 kan beluisteren en dat ik via mijn hoofdtelefoon een andere mp3 kan 'voor-beluisteren'. Dus een soort van DJ-functie.

Ik heb bovenstaande uitgevoerd en ik kan nu een mp3 afspelen via mijn speakers en als ik in het configuratiescherm mijn koptelefoon test dan hoor ik een geluidje wat ik dus wel op mijn koptelefoon hoor en niet via mijn speakers. PERFEKT.

Echter,...... hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik een mp3 afspeel via mijn speakers maar dat ik dus een andere mp3 kan selecteren om via mijn koptelefoon af te spelen?

Ik zou het echt niet weten.
Ik zou proberen om met een andere media player de mp3 voor de koptelefoon afspelen.
En dan bij opties audio output veranderen in je koptelefoon.:thumb:

Bedankt voor je reactie, maar ik heb Winamp en Media-player, en ik kan bij beide programma's nergens vinden waar ik kan instellen dat ik het bestand met een koptelefoon moet beluisteren.

Heb ik gedaan, in het nederlands en engels, maar ik kan het echt niet vinden.

Dag vandahl,

Nou heb ik zo'n dingetje:
31%2Bqp6eVmEL._SL500_AA280_.jpg

(niet deze maar een C-Media USB headphone set) maar gaat het daarmee dan lukken?

Je kunt per mediaplayer 1 geluidskaart/plug gebruiken. Zo kun je dus voorluisteren met de ene mediaplayer, en naar de speakers gaan met een andere.
Maar dat schiet niet op. Echt voorluisteren, en daarna naar speaker schakelen kan alleen met DJ software zoals VirtualDJ of Traktor. En die werkt alleen met een DJ-controller of een 4-Uit kaart. Met 1 stereokaart kan ook; je kunt in de instellingen kiezen voor 2x mono (1 kant voor de koptelefoon, 1 kant voor de speaker(s). Maar dat wil je ook niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan