Rond 15 maart hebben wij besloten om over te stappen van Xs4all naar het net. Omdat mijn pa bellen via Viop niet zag zitten en hij belt enorm veel en je kon bij het net voor 10 euro onbeperkt bellen. Het oversluiten zou op 14 april moeten gaan gebeuren, 3 dagen daarvoor zou het Net het installatie pakket laten bezorgen door TNT, wat niet een waarschijnlijk nooit gaat aankomen. Op 14 april was de snelheid al omhoog gegaan. Ik kon nu downloaden met een snelheid van ongeveer 550 kb/s. Gister (15 april) sloot xs4all onze internet verbinding af, maar door de inlog gegevens te veranderen van xs4all naar het net in het modem/ Router kon ik vrolijk door internetten. Er was beloofd dat het installatie pakket eind van de week aan zou komen, en was dus al blij genoeg dat ik gewoon kon internetten.
todat mijn vader vandaag nog eens op www.hetnet.nl/orderstatus kijkt en daar het bericht Uw bestelling is helaas niet geaccepteerd staat. Mijn vader gelijk naar het Net gebeld (waardeloze klantenservice btw) en naar 3x door verbonden te zijn geweest bij de technische dienst uitkomt. En die gaven de reden dat de order niet geaccepteerd was, omdat we 2.5 km van de centrale woonde en daarom niet van 8 mb internet konden genieten.
Ik vindt dit raar... En zeker dat dit pas bekend werd 2 dagen naar de oplever datum van het internet. Wij zijn gewoon tevreden met de snelheid die we nu hebben, maar de kans zit er in dat we zometeen zonder internet zitten.
Moeten wij dit accepteren en langzamer internet nemen, waardoor we helemaal geen vooruitgang boeken tegenover wat we hadden bij xs4all.
Wat ik in mijn hoofd heb is gewoon het laten zoals het nu is, ok we hebben niet de 8mb internet wat beloofd is, maar dat accepteren wij. Want volgens mij is dit gewoon contract breuk en zitten wij nu met de problemen
Met vriendelijke groet
Gangkill
todat mijn vader vandaag nog eens op www.hetnet.nl/orderstatus kijkt en daar het bericht Uw bestelling is helaas niet geaccepteerd staat. Mijn vader gelijk naar het Net gebeld (waardeloze klantenservice btw) en naar 3x door verbonden te zijn geweest bij de technische dienst uitkomt. En die gaven de reden dat de order niet geaccepteerd was, omdat we 2.5 km van de centrale woonde en daarom niet van 8 mb internet konden genieten.
Ik vindt dit raar... En zeker dat dit pas bekend werd 2 dagen naar de oplever datum van het internet. Wij zijn gewoon tevreden met de snelheid die we nu hebben, maar de kans zit er in dat we zometeen zonder internet zitten.
Moeten wij dit accepteren en langzamer internet nemen, waardoor we helemaal geen vooruitgang boeken tegenover wat we hadden bij xs4all.
Wat ik in mijn hoofd heb is gewoon het laten zoals het nu is, ok we hebben niet de 8mb internet wat beloofd is, maar dat accepteren wij. Want volgens mij is dit gewoon contract breuk en zitten wij nu met de problemen

Met vriendelijke groet
Gangkill