Beltegoed onbeperkt houdbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Orange: beltegoed onbeperkt houdbaar
Vanaf 1 augustus blijft het beltegoed voor gebruikers van Orange onbeperkt houdbaar. Dat geldt zowel voor abonnees als voor prepaid bellers.

Dat heeft Orange Nederland dinsdagochtend bij publicatie van de halfjaarcijfers bekendgemaakt. Naar eigen zeggen is Orange met de maatregel de enige Nederlandse aanbieder die geen aanvullende voorwaarden aan de onbeperkte geldigheid van het beltegoed stelt.
Bron + hele artikel: http://www.webwereld.nl/nav/nb?15766
--------------------------

Zelf heb ik een abonnement, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit makelijk vinden.

Tjah in Nederland wel maar hier is dat BASE geworden :( Je beltegoed is hier maar 3 maanden geldig :rolleyes: maar wel zwaar de max voor jullie natuurlijk! zouden ze hier ook moeten doen :D

Mijn moeder heeft Telfort (:D) en die gebruikt haar mobiel nauwelijks en bij Telfort moet je met 30/40 Euro opwaarderen geloof ik. En is nog niet eens onbeperkt houdbaar. Mijn moeder wordt gek hiervan! :o :D

Het lijkt leuker dan het in werkelijkheid is, Orange is namelijk één van de duurste pre paid aanbieders en dan vooral in de dal uren, want die hebben ze niet meer.

Ze begonnen zeker veel klanten te verliezen. Nou ik kom pas terug als de tarieven een stuk zakken of het piek en dal tarief terug komt.

Voor die prijs ga ik liever nog op Vodafone zitten, ondanks dat ik één keer per jaar 20 euro opwaarderen moet.

Een voordelig alternatief voor weinig bellers en weekend en dal tarief bellers is T-Mobile. Niet het beste netwerk, maar je hoeft niet op te waarderen. Het enige is dat je éénmaal per halfjaar 1 seconden verbinding maakt zodat je weer een halfjaar verder kan. (één seconde gebeld worden kan natuurlijk ook)

Bij Telfort is het 20 euro per halfjaar.

Laatst bewerkt:
Een voordelig alternatief voor weinig bellers en weekend en dal tarief bellers is T-Mobile. Niet het beste netwerk, maar je hoeft niet op te waarderen. Het enige is dat je éénmaal per halfjaar 1 seconden verbinding maakt zodat je weer een halfjaar verder kan. (één seconde gebeld worden kan natuurlijk ook)

Inderdaad dit verhaal van T-Mobile was laatst bij het programma KASSA op de TV. Veel (oudere) mensen zijn overgeschakeld omdat ze weinig bellen en je kunt opwaarderen met € 10.-.

Ik ben zelf klant van orange en ik vind het een hele goede actie. Eigenlijk zou ik 7 augustus moeten opwaarderen met min. 20 euro terwijl ik nog 13 euro heb! Zo zie je maar dat orange het beste is. ;) Ik denk dat orange op deze manier heel veel nieuwe klanten krijgt.

Met een abonnement bellen is vaak al goedkoper dan 20 Euro en je hebt dan ook niet het gelazer van piek of dal tarief. Orange is gewoon veel te duur vandaar deze plotselinge actie, want reken maar dat het ze klanten heeft gekost.

Voor hele leuke aanbiedingen, kijk eens op de onafhankelijke www.telecomvergelijker.nl . De aanbiedingen deze maand zijn wat minder, maar het kan elke maand anders zijn. Zo was er afgelopen maan een aanbieding van O2 met 500 belminuten naar vast en O2 mobiel voor maar 2,50 euro per maand zonder aansluitkosten. Dit noemen ze CashDeals of te wel je krijgt geen toestel, want die heeft iedereen inmiddels al, maar geld terug zodat je daarmee je abonnement kan betalen en een heel klein beetje bij moet leggen.

Geplaatst door Mirandaonline
Ga maar een op hun site kijken en zoek jou pre paid kaartje maar eens op.
Het goedkoopste kaartje is €20,- Maar nu kan je zolang ermee doen als je zelf wilt. :thumb: Orange is nu goedkoper dan andere providers. :p

Geplaatst door Mirandaonline
Je leest niet goed!!!

Wat betaal je volgens de site van Orange per minuut!!!
Als ik het goed zie is dat 35 eurocent per minuut.bron Is dat veel? Ik weet niet wat het bij andere providers kost.

Ook zoiets alleen daar kan je dan wel een piek en dal tarief instellen en daltarief is dan zo'n 10 a 20 cent maar piek si dan zo'n 45 cent. Dus als je vaak na 20.00 belt dan moe je geen orange nemen. Maar je moet gwoon orange nemen als je alleen bereikbaar wil zijn.

Klopt helemaal, daar heb ik niks aan toe te voegen.

Ze hebben het waarschijnlijk gedaan omdat ze veel pre paid klanten zijn kwijtgeraakt.

Ik denk alleen dat Orange ergens in de kleine lettertjes zal hebben staan dan als de telefoon een bepaalde tijd niet actief is geweest dat het nummer vervalt.

Er gaat namelijk anders een heel groot probleem ontstaan en dat is dat er te weinig nummers beschikbaar komen voor (nieuwe) bellers. Oude bellers die hun pre paid niet meer gebruiken of op een ander nummer zijn overgestapt zeggen in 99% van alle gevallen hun pre paid kaartje niet op.

Ik denk dus dat er wel zeker een bepaalde norm gehanteerd wordt, maar welke dat is heb ik geen idee.

Ik vind het allesbehalve hoor,met jullie prijzen!!!

Ik heb Base en hoef mijn kaart niet op te waarderen,ze blijft één jaar geldig,koste me 28 euro en het tarief is ALTIJD 20 cent per minuut!!!

"ik heb base en"

zal wel base zijn dan :).

Volgens mij eentje uit België als ik mij niet vergis.

Nogal, zit je in Groningen en bel je naar Friesland. Moet het eerst naar België en dan weer helemaal terug het land in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan