bepaalde sites werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Hoi,

Heb het al vaker gehad, maar meestal na opnieuw opstarten was het probleem weg...
Nu wil ik bijv. Hotmail, Google, youtube openen maar zie dan de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden.
Wat zou er mis kunnen zijn? Waar ligt dat aan?

Groetjes,
Charis

Cache? Hoe? Wat? Waar?
Zoiets als temporary internet files?

Dat programma krijg ik ook niet geinstalleerd....
Zou het ook aan mijn internetprovider kunnen liggen? Zag zoiets ook bij een andere forummer.

Charis

Wat gebeurd er als je Ccleaner wilt installeren, krijg je een foutmelding o.i.d.?

Lijkt erop of ik CCcleaner niet kan openen om het te laten draaien.

Maar zou het ook aan de provider kunnen liggen, zoals ik al eerder vroeg?

Charis

P.S. Nu doet Hotmail het (uit zichzelf?) wel, maar ik wil nog niet te vroeg juichen.....

Laatst bewerkt:
Charis zei:
Maar zou het ook aan de provider kunnen liggen, zoals ik al eerder vroeg?

Charis

P.S. Nu doet Hotmail het (uit zichzelf?) wel, maar ik wil nog niet te vroeg juichen.....
Als je op geen enkele site kan komen ligt het vaak wel aan je provider maar als een enkele site het niet doet, lijkt het mij niet dat het aan je provider ligt.

Hoi,

De andere sites werken nu ook weer, maar blijf ook daarbij niet te vroeg juichen!

Blijft een raadsel...

Charis

Misschien lag het probleem wel bij die sites die je eerder noemde. Maar nu blijft nog steeds mijn vraag over, wat gebeurt er als je Ccleaner wil starten. Krijg je een foutmelding, gebeurt er niets??

Hoi,

Nu ging het wel goed, hij haalde er aardig wat uit maar......
nu durf ik niet alles te wissen, want wat kan WEL kwaad en wat NIET?

Cookies durf ik wel aan, maar er staan ook andere dingen bij.

Charis

Hoi,

TNX!

Zal ik dan deze vraag als opgelost markeren? Ook al weet ik niet hoe het kwam? Of hoe het eigenlijk opgelost is?:thumb:

Charis

Ja, het klinkt gek maar het is wel opgelost. :thumb:

Hij doet weer raar....:-(

Daar zijn we weer.....

Het probleem wat ik vorige week beschreef is weer terug, ik kan toch niet weer mijn PC tig keer opnieuw laten starten??
Kan dus weer bepaalde sites niet openen, zoals Hotmail, Google en Youtube, ook Postbank.nl doet het dan niet.

Wie weet een tip?

Alvast bedankt!
Charis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan