beperkte internettoegang

• Onderwerp starter Onderwerp starter Taha
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Taha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2014
Hallo allemaal

Ik heb al ongeveer 3 weken problemen met mijn draadloze internet. Ik krikg telkens beperkte internettoegang ook is het de zelfde vehaal met een lan verbinding. Mijn ipv4/6 staan allebei op automatisch. Weet iemand misschien waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een kleine recap van wat er al gebeurd/getest is:
a. Driver update van de Atheros wifi driver.
b. Windows Repair all in One zijn opties van uitgevoerd (incl. Winsock reset), maar het probleem blijft.
c. Diverse probleem oplossers.

Waar ik nog aan kan denken is dat de router geen ip-adressen meer over heeft om uit te geven. Dus even de (draadloze) router van de stroom afhalen, paar seconden wachten, en dan de router weer aanzetten.
Verbind opnieuw zodra de router weer helemaal opgestart is en kijk of je wat resultaat bereikt.

@MikZjegger: Dit is een Windows 7 probleem (tcp/ip probleem) óf een probleem met de router (zie tip hier boven). Ik had de vraag in de W7 sectie laten staan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@dnties heb het zojuist geprobeerd en helaas heeft het niet geholpen, maarr ik weet zeker dat het niet aan mijn modem ligt aangezien ik aan geen enkele andere modem verbinding kan maken wat gewoon goed functioneren.. Maar toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan