Berichten in Postvak IN plotseling verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leepelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
125
WIN XP Home Edition SP2, outlook Express 6
Als ik een e-mail bericht binnen krijg in mijn Postvak IN dan kan ik het bericht normaal lezen. Als ik dan vervolgens even ga kijken in een andere map (b.v. Verwijderde Items) en daarna weer terugga naar mijn Postvak IN dan zijn mijn ingekomen berichten plotseling verdwenen. Er staat in het overzicht van de Lokale Mappen wel het aantal Postbak IN berichten maar als ik deze aanklik staat er niets. Ook in de andere Mappen zijn de berichten niet meer terug te vinden.
Als ik vervolgens naar de Archiefmap ga:
C:\Documents and Settings enz. Postvak IN.dbx dan staat er alleen abacadabra (dus onleesbare texst)
Graag uw advies hierover.
Chris:eek:
 
Als je die nieuwe e-mail hebt ontvangen is dat dan ook de enige mail die er op dat moment in Postvak In staat?

Is Postvak In in de archiefmap leeg? 0 bytes?
 
Postvak IN berichten verdwijnen

Mijn postbak IN was leeg voordat de nieuwe berichten (6x) binnenkwamen. In de Archiefmap (Postvak IN) staat heel wat "onleesbare" text.
Als test heb ik via mijn hotmail een berichtje verzonden naar mijn Chello e-mail adres, ook hier hetzelfde probleem dat het mailtje goed binnenkomt en vervolgens verdwijnt als ik even mijn Postvak IN verlaat.
Als ik dan weer in mijn "Lokale Mappen" ga kijken dan zie dat er bij Postvak IN een bericht is bijgekomen, maar deze ook niet kan openen.
Kan het iets met de AV scanner te maken hebben, ik gebruik sinds kort AVAST 4.6, heb hierin echter niets bijzonders gezien.
 
Verdwijnen de berichten of kun je ze niet meer openen?

In beide gevallen weet ik niet wat te doen.

Een truc zou misschien zijn een back-up van OE met eBack-up te maken.
Als e-Back-up geen foutmelding geeft weet je dat de boel in principe nog intact is.

(eBack-up vind je wel via Google.)
 
Berichten in Postvak IN verdwenen

Nogmaals, ik kan niets openen. Als ik in het overzicht van de "Lokale Mappen" kijk dan zie ik bij Postvak IN 0 ongelezen en 14 totaal staan. Ik kan alle andere "Lokale Mappen" openen (en lezen) behalve Postvak IN (blanco)
Wat heeft de "Archiefmap" voor zin als deze niet leesbaar zijn, of kan ik dbx bestanden ergens converteren zodat ik ze wel kan lezen???
 
PostvakIN berichten zoek

Ik heb de oplossing zelf gevonden en ik schaam me dat ik dit niet eerder heb gevonden. Ga in Outlook Expres naar Postvak IN dan naar "beeld > "Huidige weergave" > "Alle berichten weergevenen" en vink deze aan. Klaar is Kees en all berichten staan er weer in.
 
??

ik heb dus ook zo'n soort probleem. alleen dan met hotmail. ik keek vanmorgen (maandag) op mijn email en ik had niks meer in mijn postvan in staan.....ik snap er niks van. gisteren stond alles er nog in. er staat ook niks bij verwijderde berichten, maar in de rest van de mappen wel....
weet iemand hier iets op.....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan