berichten verdwijnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hoi, vanmorgen was ik on-line met mijn mailruimte op scarlet, mijn provider. Ik zag dat er een bericht van helpmij in de bus zat en verwachtte dat het bericht wel in outlook op mijn pc zou bezorgd worden. Nu is er nog niets aangekomen en op de server is het bericht verdwenen. In de loop van de dag heb ik nog verschillende mailtjes en ook berichten van helpmij ontvangen. Nu kijk ik mijn aangemelde onderwerpen op helpmij na en nu blijkt dat er reeds meerdere antwoorden gegeven zijn op verschillende onderwerpen waar ik geen bericht van kreeg.
Nu is mijn vraag; zijn er meer mensen die berichten missen op scarlet? Anders moet ik eens met de helpdesk van scarlet bellen.

groetjes

ik heb athome maar heb hier de laatste tijd ook last van dat er een antwoord is op mijn vraag maar dat ik daar geen bericht in mn mailbox heb ontvangen hoe kan dat?

Dat bedoel ik dus, jij hebt even na 19h gereageerd en er is geen melding, niet inde mailbox bij mij of bij de provider. Misschien heeft er nog iemand last van. Het ligt dus niet enkel aan scarlet.

Groetjes

Bedankt, ik was niet duidelijk genoeg in mijn eerste bericht waardoor er even een misverstand was. Het gaat erom dat er berichten van helpmij op de server van scarlet aankomen en dat deze van de server verdwijnen zonder dat deze in mijn postbus thuis terechtkomen. Nu was mijn vraag of dit bij andere providers ook gebeurd. Het was natuurlijk toeval dat ik dit ontdekte door even mijn mail on-line te bekijken op de server van scarlet en een mail van helpmij te zien staan en dat deze nooit aangekomen is in mijn mailprogramma thuis. Hij was dus wel door helpmij verstuurd maar verdween onderweg. Misschien is dit een van de redenen voor het vele verdwijnen van helpmij berichten. Ik zal dit verder nakijken.

Groetjes

Ik heb alles nog eens nagekeken en er verdwijnen dus berichten op de server van scarlet. Ik zie ze staan in mijn webmail, en ze komen niet bij mij binnen. Raar. We gaan toch naar de kabel over binnenkort, dan zijn we van scarlet af en zullen er andere problemen op duiken, maar dat zein we wel. Bedankt voor het meedenken.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan