Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja,maar dan heet hij NAS.
Een synology nas kan wat jij wilt.
Je kunt zelfs per dag instellen wanneer de nas aan gaat en weer uit.
in een netwerk kan het dan moet je naar computer en dan rechter muisklik op C: en dan moet er ergens wat staan met netwerk driver
Volgens mij verbruiken die moderne externe HDD's bij uitschakeling van de pc vrijwel niets aan stroom. Vroeger haalde ik de stekkers uit het stopcontact en dat doe ik niet meer. Alleen bij uitschakeling van de pc schakel ik de HDD (indien schakelaar aanwezig is) uit.
Nah...
Ok, zoals eerder gezegd:
Het uitschakelen van het systeem kan uitgevoerd worden door Energierbeheer:
Start, Configuuratiescherm, & zoek het dan ook maar even uit...
Ja, dat zou mooi zijn. Dat wil ik graag ook dan zou ik alleen nog USB-sticks kopen. Ze worden wel steeds goedkoper, maar ik denk dat het nog wel een jaar of drie zal duren voordat je dergelijke sticks van 256 GB en groter tegen een aanvaardbare prijs kunt kopen. Volgens mij heb ik 32 GB (van een bekend merk) nu al voor 20,- euro gezien.
Ik heb één Maxtor750 met adaptar, zonder schakelaar en die schakelt als je de pc uitzet ook uit. Dan een Iomega met Y kabel en die heeft geen externe voeding. Dan, waar ik op doelde is de Samsung Story USB 3.0 2TB, met schakelaar en adapter, in tests geeft deze aan dat het stroomverbruik bij uitschakeling van de pc vrijwel nihil is.
Helaas, ik kan ze niet meer vinden en worden waarschijnlijk niet meer gemaakt. Destijds was de laagste prijs rond de 90 euro. Nou, dan had je er zo tien moeten kopen. Een prima en geweldig apparaat.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.