Bestand encrypter/decrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik ben bezig met een file encrypter/decrypter te maken. Origineel bedoelt als onderdeel van mn converter, maar ga er een standalone app van maken die er gewoon bij zit.

App is eigenlijk nog grotendeels concept, en ben nog op zoek naar enkele dingen zoals een goeie naam, een ico, mss een slogan ofzo, ideen voor functionallitiet, en suggesties over hoe ik de layout het gebruiksvriendelijkst maak.

Hier ff een screenshot van de huidige layout (attachment). Met de main form ben ik blij, maar de deelvensters kunnen beter denk ik (heb zo mn vermoeden dat selectie van de crypts en het instellen van de init vector enzo nietnduidelijk genoeg zijn)

Cheers
BN

Bijlagen

• BNfileEncrypter.jpg
    BNfileEncrypter.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 39
Als ik zo kijk naar andere gelijkaardige programma's valt het me op dat deze meestal een veel eenvoudigere interface hebben waar de gebruiker enkel een wachtwoord hoeft in te vullen en dan kan coderen of decoderen. Deze app zou echter meerdere cryptografie functies moeten ondersteunen, en geavanceerde opties aanbieden. Suggesties over hoe al die functionaliteit te bieden en tegelijkertijd easy-to-use-for-nubs te houden zijn welkom :)

my.computer.filesystem.copyfile(openfiledialog1.filename,savefiledialog.filename)
zo kan je de converteren naar een bestandstype dat de gebruiker zelf wenst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan