Bestand naar mail sturen als datum bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foutje van mij. Maar als ik de macro start krijg ik de foutmelding dat het subscript buiten bereik ligt.
Er staat wel een csv bestand in de map, maar daar staat niet in.
 
Ik ga er wel vanuit dat je het test in het document dat je plaatste.
Overigens zitten daar nog steeds geen rijen in die aan je voorwaarde voldoen.
 
Ik heb dit getest in het document waar het moet komen. Dus niet in het test document.
Het document waarin de code moet komen telt ongeveer zo'n 1025 lijsten die gecheckt moeten worden.
Ik wil wellicht iets te snel gaan ipv stap voor stap
 
Laatst bewerkt:
Als het uiteindelijke document geen werkblad met de naam Blad1 heeft krijg je de foutmelding die je noemde.
Test het dus in het document dat je plaatste, anders blijven we bezig.

Verwacht nooit dat je code uit een document zomaar kan overnemen naar een ander document en dat het dan 100% werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de code in het origineel geplaatst omdat er in het test document geen lijst voldeed aan de voorwaarden.
Vervolgens heb ik het in het test document geplaatst en de datum gewijzigd dat ik toch resultaat had en het
csv bestand ziet er ook uit zoals gewenst.
Zoals al eerder vermeld ben ik een leek wat betreft vba, vandaar dat het mogelijk wat stroever loopt. Mijn excuses hiervoor.
 
Geen probleem natuurlijk, daar is Helpmij o.a. voor.
Plaats dan je test document met regels die resultaat opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Dat zal dan morgen worden omdat ik nu niet meer thuis ben.
 
Als ik de macro wil starten bij openen van bestand ipv manueel moet ik de code starten met
Code:
Private Sub Workbook_Open()
neem ik aan.
 
Alles wat je aanneemt kan je ook zelf proberen.
 
Oeps.
Ik zou het mailen er nog voor in zetten.
Bij deze.
Het wordt uitgevoerd bij het openen van het document.
Wel even je eigen mail adres er in zetten.

Bekijk bijlage Test.xlsm
 
Hallo Edmoor,

Bedankt voor de reactie. Het test document lijkt me te werken zoals ik verwacht.
Ik heb dit nu ingebracht in het oorspronkelijk document met de nodige aanpassingen.
Alleen is mijn CSV bestand leeg, terwijl er wel cellen voldoen aan de voorwaarden.
Kan het zijn dat ik ook in deze rij moet wijzigen.
Code:
For i = 7 To .Cells(7, 1).CurrentRegion.Rows.Count + 5
of heb ik iets anders over het hoofd gekeken. De Sheets naam is gewijzigd
naar wat het moet zijn. En het mailing gedeelte werkt prima.
 
Zonder dat document kan ik zeker aan dat ene regeltje niet zien waarom het CSV bestand leeg is.

Oeps:
Ik zie net dat er nog wel een fout in zit.
Plaats in je eigen document de rode punten voor Cells op die plek:
Code:
Print #1, [COLOR="#FF0000"].[/COLOR]Cells(i, "F") & ";B;8846;J;" & [COLOR="#FF0000"].[/COLOR]Cells(i, "B") & ";" & [COLOR="#FF0000"].[/COLOR]Cells(i, "A")
 
Op zich is dat document totaal hetzelfde als het test document. Alleen staan er in dat document ongeveer zo'n 1025 lijsten.
 
Dan zou het in het test documenten ook niet gewerkt hebben.
En dat was niet het geval. Als ik daar de datums zo aanpaste dat er aan de voorwaarden voldaan werd, dan stond alles we correct in het csv bestand.
Met punt is het resultaat hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Dat staat los van het test document.
Zoals gezegd kan ik niks met dat ene regeltje code.
En wat bedoel je met lijsten?
 
Misschien dat je me dat document wilt mailen als het privacy gevoelig is.
Dan kan ik wel zien waarom het CSV bestand leeg blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan