Bestand openen onder XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjViper

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
weet iemand hoe ik het volgende probleem kan oplossen. Heb een bestand gedownload van internet met de extensie exe. alleen is het een dos bestand ingepakt. nou wil ik die openen maar in een dos box zegt ie bestand is te groot voor geheugen en onder windows wil ie niet openen, ook niet met een in/uitpak programma zoals winrar of winace.

Gebruik XP met 765 mb ram dus daar kan het niet aan liggen dan zou ik zeggen.

Groetjes, Anne

Misschien is het handig dit bestandje ff hier te plaatsen kunnen wij het ook ff proberen of het ons lukt

Gaat wat moeilijk

Hoi,

Gaat wat moeilijk denk ik, aangezien het bestand ongeveer 200mb groot is...

Je kunt het wel via XXXX downloaden onder de naam aangepast.exe
[edited by mario]

Groetjes, Anne

Vanaf morgen vroeg ben ik weer op het zon overgoten Ameland, welliswaar aan het werk maar zodra ik vrij heb zit ik in de zon.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk dat je ook nog precies verteld waar je hem kunt downen en wat de tekst ervan is. Heb dat maar even aangepast.
Waarschijnlijk is het geen .exe file maar zul je hem moeten hernoemen. Kan het zijn dat de bestandsnaam spel.iso.exe is?

Sorry

Hoi,

Sorry voor dat.. ben er vandaag net helemaal bij aangezien ik druk bezig ben met inpakken en spullen bijelkaar te zoeken..

Heb hem net effe geprobeerd naar rar ace en iso te renamen en allemaal krijg ik niets op mijn request.

Misschien een andere idee. Anders verwijder ik de bestand gewoon, dan zie ik wel eens weer...

Groetjes, Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan