Bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The NaTe

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Hoi Hoi

Ik zit met een probleempje...:confused:,
Ik heb een cd-image op cd gezet. Nu staat er op die cd een "A-bestand".....Ik heb alleen geen idee hoe ik een "A-bestand" moet openen...!!!!!!

Als iemand weet wat ik hiermee moet doen, alstjeblieft vertel het me...:)

Groetjes Nathan

Wat voor extensie heeft die image :o
Normaal open je een image met het progamma waarmee het is gemaakt, bvb alcohol 120% > nero > clone-cd.

extensies kan je zichtbaar maken bij mapopties.

Ik weet niet precies wat je met extensie bedoeld:o, maar ik het is een "ISO Image" misschien dat je daar iets mee kan:)

Ik heb de image al met Nero op cd gezet....maar toen kwam die A-bestand:(

Een iso bestand kan je uitpakken ( omzetten ) met, isobuster > winiso , dit zijn geen gratis progjes.
Zelf pak ik de iso uit met dvddecrypter, deze is gratis.

dvddecrypter

Installeer dvddecrypter, na de installatie klik je met rechts op de iso en kies voor openen met dvddecrypter.
Klik dan op branden, de iso wordt uitgepakt en normaal op de cd gebrand.

het lukt me egt niet..!!

Ik heb nu precies gedaan wat jij zei: Dat ISO-bestand heb ik op cd gezet met "dvddecrypter". Dat lukte gewoon:)...maar op cd staat nu een A-bestand....en die krijg ik niet geopend:(.

Hoe open ik nu die "A-bestand":confused:

Wat voor extensie heeft dat bestand.
een extensie kan je zien aan de 3 letters achter een bestand.
bvb een muziek file heet stop the rain.mp3
of stop the rain.wma
om extensies zichtbaar te maken ga dan naar mapopties > tabblad weergaven.
haal het vinkje weg bij: extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
kijk daarna bij je A-bestand welke extensie deze heeft.

Oke ik heb de mapopties veranderd:), ik zie nu achter al me bestanden de extensie:), maar niet achter dat A-bestand:confused:... ik zal alle informatie van dat bestand doorgeven:

[PC GAME BETA] GTA G.T.A
A-Bestand
700.289 kB

that's it:)

Is deze niet voor een ps2 :o
Alle pc spellen hebben nml een extensie, en die mis ik nu.

Ja, daar zit inderdaad wat in ja, maar ik had toch echt het idee een pc spel te hebben gedownload:(......kan het niet zijn dat het bestand geopend moet worden met een programma net als winrar...alleen dan een ander programma:confused:.....naja, zal wel niet:rolleyes:

Ben ik weer een stukje wijzer

Bedankt he:)

Als ps2 spellen geen extensie hebben dan gaat hij waarschijnlijk die .A van G.T.A.nemen

want een NORMAAL A-bestand is ofwel een A.D.A. programma, ofwel Mac Assembly Source Code ofwel een Unix Library ofwel een Pascal Archive File.
Hmmm.... dat denk ik in dit geval niet :D
(zie je hier )

Groeten, James

Laatst bewerkt:
Bij dat soort downloads staat vaak een NFO-file, hierin staan de gegevens en ook vaak hoe te handelen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan