Bestand pas weg na verversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemyJ

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
16
Beste lezers,

Ik heb een eigenaardig probleem dat ik maar niet weg krijg. Elke keer als ik een bestand verwijder of download dan is het niet gelijk zichtbaar maar moet ik eerst verversen om te zien dat het bestand echt weg is uit een bepaalde map of een bestand echt gedownload is in die map.

Ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad, en het lijkt me dat er een bepaalde instelling aan vooraf gaat.

Is er iemand met hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen ?

Bij voorbaat dank,

RemyJ
 
Videokaart drivers zijn up to date.
Nvidia Geforce GTX 550 Ti ( versie 8.17.12.8562 )


Stel je voor je hebt een map en je maakt daarin een nieuwe map aan. Dan is die nieuwe map niet direct zichtbaar maar moet ik eerst verversen (f5) om de map te kunnen zien.

ik draai O/S Windows 7 x64 Ultimate
 
win 7 Ultimate gedownload???zo ja dan zullen ze er aan hebben zitten sleutelen:D
 
Nee het is een officiele OEM versie die ik hier op DVD heb liggen met legale key. Niks geen gesleutel gewoon lekker legaal !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, je zit inderdaad in de goede richting, enkel naar het ondernemen van deze stappen kom ik niet verder. In safe mode is dit probleem hetzelfde dus aan de user account zal het dan niet liggen..

Begin er een hard hoofd in te krijgen, dan maar een herinstallatie van Windows ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na een herinstallatie was dit probleem verholpen. Ondanks toch bedankt voor de reacties.

RemyJ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan