bestand van tv kaart naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Ik heb een tvkaart pctv pro en nou ziijn er opgenomen films die te groot zijn voor op een dvd te branden, toch zou ik dat graag doen maar het programma dvd shrink gaat dat niet omdat het dus geen dvd gegevens bevat. Toch wil ik het passend op een dvd krijgen, ik moet het dus kleiner maken , maar hoe? Wie weet er een oplossing ?

MoleVCD, kortweg MVCD, zijn templates voor TMPGenc. Bedoeling is om de templates van MVCD in de programmadirectory van TPMGenc te plaatsen. In programma MPGEenc moet men de instellingen voor de aan te maken Video-CD kiezen. Door niet voor een klassieke formaat VCD of SVCD te kiezen, maar voor een omzetting volgens een MVCD-template, kan men de bestandsomvang van het aangemaakte MPEG1 og MPEG2 verkleinen, zodanig dat het lukt om 200 minuten film op één CD kunnen te branden. Dit in goede kwaliteit. Niet alle DVD-spelers ondersteunen echter het MVCD formaat. Dit moet je zelf uitproberen. Een onvolledige compatibiliteitslijst vindt men op het forum van de MVCD-website.( gevonden op internet)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan