Bestanden openen van mijn pc op een andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi1995

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
291
Hallo.


Ik ben nog niet zo heel goed in HTML, daarom wil ik graag een vraag stellen:

Ik wil graag dat ik op een andere computer de bestanden dan zien/veranderen/openen vanaf een andere pc(zodat ik de website kan veranderen op bijna alle computers die internet hebben), ik wil dan graag wel dat er een wachtwoord op staat en dat het een beetje veilig is.

Is dat mogelijk met HTML, en weten jullie codes/script van hoe ik dat moet doen?



Vriendelijke groeten, Remi1995
 
Nee, niet mogelijk met HTML.

Wel mogelijk als je een FTP-server draait.
 
Je zult echt een FTP-server moeten installeren.

Je kunt ook heel moeilijk gaan doen en middels PHP een webinterface maken om bestanden beschikbaar te stellen en weer op te slaan, maar dat raad ik je ten zeerste af.
 
Ok, maar dank u wel voor het uitzoeken

Je zult echt een FTP-server moeten installeren.

Je kunt ook heel moeilijk gaan doen en middels PHP een webinterface maken om bestanden beschikbaar te stellen en weer op te slaan, maar dat raad ik je ten zeerste af.
 
Zeg maar je hoor, denk niet dat ik veel ouder ben dan jij ;)
 
volgens mij moet je ook gebruik kunnen maken van een remote desktop verbinding toch?

heeft verder weinig te maken met websites maar werkt volgens mij wel.

heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar als je rondzoekt vindt je vast wel hoe het moet :)
 
volgens mij moet je ook gebruik kunnen maken van een remote desktop verbinding toch?

heeft verder weinig te maken met websites maar werkt volgens mij wel.

heb ik persoonlijk geen ervaring mee maar als je rondzoekt vindt je vast wel hoe het moet :)

Ja, ik wil graag dat ik in de internet browser bestanden kan lezenen schrijven naar/van mijn harde schijf.

Lijkt wel een beetje op een remote deesktop.




Vriendelijke Groeten, Remi1995
 
Nah dat is gewoon een ftp server. De FTP client ziet er dan uit als windows verkenner en daarin zie je alle bestanden, en je kunt ze gewoon in een map slepen en dan worden ze op je server gezet :p
 
Nah dat is gewoon een ftp server. De FTP client ziet er dan uit als windows verkenner en daarin zie je alle bestanden, en je kunt ze gewoon in een map slepen en dan worden ze op je server gezet :p

U bedoelt zo iets al Filezilla?
 
Jep, dat is een FTP client. Je moet dan alleen een ftp server op je webserver hebben staan, zodat Filezilla ermee kan verbinden.
 
Hallo.


Ik ben nog niet zo heel goed in HTML, daarom wil ik graag een vraag stellen:

Ik wil graag dat ik op een andere computer de bestanden dan zien/veranderen/openen vanaf een andere pc(zodat ik de website kan veranderen op bijna alle computers die internet hebben), ik wil dan graag wel dat er een wachtwoord op staat en dat het een beetje veilig is.

Is dat mogelijk met HTML, en weten jullie codes/script van hoe ik dat moet doen?



Vriendelijke groeten, Remi1995

Neem teamviewer, via html is dit onmogenlijk en php word een geklooi

Via teamviewer kan je pernamente toegang tot je pc krijgen, je hoeft alleen je id en wachtwoord mee te nemen op reis, en op je usb stick teamviewer zetten ^^

Hopelijk is dit het antwoord wat je verwachte :)
 
Neem teamviewer, via html is dit onmogenlijk en php word een geklooi

Via teamviewer kan je pernamente toegang tot je pc krijgen, je hoeft alleen je id en wachtwoord mee te nemen op reis, en op je usb stick teamviewer zetten ^^

Hopelijk is dit het antwoord wat je verwachte :)

voor teamviewer moet je PC aanstaan, net als voor een remote dektop verbinding.
TS vroeg om een manier om het van de site af te halen
FTP server is echt de beste oplossing hiervoor.
 
Nee, lees de eerste post nog maar eens door. Een remote desktop verbinding (al dan niet dmv een third party programma) is een prima oplossing. De pc bevat de server software dus die staat sowieso aan.
 
Nee, lees de eerste post nog maar eens door. Een remote desktop verbinding (al dan niet dmv een third party programma) is een prima oplossing. De pc bevat de server software dus die staat sowieso aan.
ok verkeerd gelezen dan
excuus
teamviewer wekt iig wel
heb k wel es gebruikt
leuk om met vrienden te doen :p
allebei openzetten
dan krijg je steeds bureaublad in bureablad :p
maar goed
hiervoor werkt het ook prima ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan