Bestanden over te zetten naar nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryaaann14

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
19
Beste mensen,

Ik zoek de goedkoopste manier om bestanden over te zetten van mijn oude laptop naar mijn nieuwe laptop.
Ze beschikken beide over Windows 7. Ik heb geen externe harde schijf en ik wil liever ook geen kopen omdat ze vrij duur zijn.

Nou weet ik dat Windows 7 beschikt over een Easy Transfer- functie. Maar zo'n Easy Transfer-kabel kost al gauw ongeveer 20 euro.
Ik heb ook ergens gelezen dat het mogelijk is met een LAN kruiskabel, is dit waar? Deze oplossing is stukken goedkoper dan alle andere methodes.

Ik hoop dat jullie mij hierin kunnen helpen!

:eek:
 
Kan gewoon met een cross-lan kabel. ook met easy transfer. Anders gewoon je bestanden kopiëren via dezelfde kabel.
 
je koopt zo een lan crossover kabel en je steekt het einde in elke pc en dan verbind je de pc s

edit

kan je ze niet gewoon alle bij verbinden via je thuisnetwerk en zo de bestanden overzetten
 
Laatst bewerkt:
beste bryaaann14

Om de bestanden over te zetten van oude laptop naar nieuwe laptop heb ik hier paar suggesties:

Dropbox: is helemaal gratis
doc google: hier kan je bestanden uploaden, deze is gratis
hotmail Skydriver: deze bestand is gratis, maar je moet op nieuwe laptop even deze software downloaden https://skydrive.live.com/. Deze software is gratis, vanaf je hotmail account uploaden en vanaf je nieuwe laptop weer kan vinden.
 
Dan is het makkelijkste even een lan cross-kabel te halen.
 
dan geld 2e 3e optie open, want gratis dropbox heeft maar t/m 2 GB. Je kunt verhogen, maar dat kost ook geld
 
Ik gok even dat beide laptops draadloos werken via een router. In dat geval heb je al een netwerk en kun je de bestanden gewoon overzetten via een gedeelde map. Is helemaal gratis en snel.
 
misschien komt het wel door de keuze van je nick :)

Gebeurt wel vaker. Ik laat het meestal aan de vragensteller over of hij de oplossing wil weten of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan