Bestanden zijn nergens meer te bekennen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

scorxius

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
9
Hallo,
Ik starte vannochtend mijn Pc op,en toen zag ik dat ik een andere windows skin had,en een welkoms bericht van Windows kreeg ( als je voor het eerst je PC gebruikt ).
Ook zijn al mijn bestanden weg,waar ik hard aan heb gewerkt!
Hoe zou dit komen?

EDIT : ook als ik veranderingen heb gemaakt,de pc afsluit en weer opstart,gebeurt alles weer overnieuw,hij onthoud niks!
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ben je niet toevallig ingelogd op en gastaccount ?

Kijk es bij Start - configuratiescherm - Gebruikers of er meerdere accounts zijn.

Zo ja, meld je aan met je eigen account.


Greetz,

Harry.
 
Nee helaas,was het maar zo...tot mijn grote verbazing is dit niet het geval,ik ben gewoon de beheerder op deze pc.
 
Hoi !

Opstarten van de XP-CD, ga dan naar de recovery-console : http://support.microsoft.com/kb/307654

Scroll naar: de recovery-console gebruiken.

Trommel achter de prompt: chkdsk /r, gevolgd door enter.

Als dit klaar is, typ je EXIT.

Is het nu verholpen ?


Greetz,

Harry.
 
Bedankt voor uw reactie maar helaas heeft mijn oom mij een Illegale versie van XP verkocht,wat natuurlijk problemen met zich meebrengt,op een of andere manier kan ik niks kiezen als ik de windows cd moet opstarten ( kan mijn pijltjes niet bewegen )
Ik denk dat ik genoodzaakt ben om helaas een andere pc te kopen :(
Nogmaals bedankt
 
Hoi !

Ja, nu is het ook wat duidelijker: je had XP nog niet geaktiveerd o.i.d.

Naar een nieuwe PC is niet nodig, volg de raad van @Loonytune !!

Greetz,

Harry.
 
prive of zekelijke pc?
Sommige pc's(zakelijk) zijn voorzien van rebornkaarten of dergelijke software die bij elke reboot de staat van de machine terugzet naar alle instellingen en inhoud van de schijven naar de staat zoals die bij die software is opgeslagen.
Denk in jouw geval niet.

Geeft windows wel aan dat de instellingen worden opgeslagen bij het afsluiten van windows?

Heb je toevallig(per ongeluk) voor het herstarten de recoveryconsole gestart?
 
Ik had iets verkeerds gedaan,en de advies van Harry Snor uitgevoerd,hij werkt weer goed,
Bedankt Harry Snor! :thumb:
 
ome Henk,haha nee hoor....mijn suikeroom is het,eerder een zuuroom maargoed..toch bedankt he! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan