Dag allemaal, het is nooit mijn bedoeling geweest dat jullie door mijn stomme fout in de haren vliegen. Ik ben inderdaad begonnen met de verkeerde informatie en naam te geven van het bestand en de daar heeft Tijs mij op gewezen, het moest ook “bootmgr” zijn en niet wat ik had gepost “bootmrg”.
De onderstaande post #52 dat is het probleem die door mijn domme actie is ontstaan, en ja schijnbaar is het ook alleen maar een cosmetisch probleem zoals Tijs aangeeft want mijn pc vertoond geen problemen en start binnen enkele seconden op van de SSD schijf, het OS heeft ook nog nooit een foutmelding gegeven.
Post #52
Resume: BootMGR werkt, want Windows start wel normaal op, maar door een onbedoelde actie word BootMGR (onnodig) geopend, & is verbonden, met Kladblok.
Hoe dit ongedaan maken? (dit zou ik graag willen weten)
Ikzelf was ook best wel op het verkeerde been gezet, & dit onderwerp duurt, Helpmij.nl-verhoudingsgewijs, al erg lang.
Misschien de titel verbeteren? Iets zoals: "BootMGR werkt maar per ongeluk verbonden aan Kladblok."??? (bestandsassociatie-probleem #47)
Alle tips! zijn welkom en vertel duidelijk welke actie ik moet ondernemen en welk bestand ik moet selecteren om het kladblok afbeelding te veranderen en terug te krijgen in zijn oorspronkelijke staat.
Nogmaals SORRY, maar ga niet onderling in strijd door de fout wat ik heb gemaakt dat zal toch niet de bedoeling zijn, ik waardeer jullie hulp enorm en wil dit ook graag zo houden, waarvoor mijn dank.