Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, nee, er zitten twee gelijke in de pc en ik houd deze ter vervanging van de andere en ik heb een docking station.maar ik ben op zoek naar een printplaat van een HD103SJ 1000GB. Is ie te koop na vervanging door een SSD?
Zijn vele goede PC shops hoor, maar ja, als je een negatief zelfbeeld hebt......Ga je naar een computershop doen ze direct weer moeilijk. Weinig tijd, kost een hoop geld en ook vaak nog te weinig kennis in huis.
Wat dat met zelfbeeld te maken heeft ontgaat mij. Geld speelt geen rol, ik weet wat ik wil, laat opdrachten uitvoeren, maar vervolgens kan het niet etc. of zijn er weer moeilijkheden. Ja, dat schiet op! Azerty heeft mijn PC zeven dagen in bezit gehad en ze maakten niets klaar! Opdrachten waren niet uitgevoerd, alleen de "artefacts" waren verholpen. Waarschijnlijk door nieuwe installatie van de videodriver.Zijn vele goede PC shops hoor, maar ja, als je een negatief zelfbeeld hebt......
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.