Beste gratis antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
452
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc met Windows 7 Home Premium, ik zoek nu nog een goede antivirus. Welke
is de beste? Avast Free Antivirus 7, AVG Antivirus Free 2013, Panda Cloud Antivirus Free of
Microsoft Security Essentials?

Alvast bedankt.
 
Yasin890, bedankt voor je reactie.

Zijn er nog meer personen die willen reageren?
 
Ja, maar aangezien Microsoft Security Essentials is gezakt voor een AV-test, vraag ik me af als AVG Antivirus Free 2013 of Panda Cloud Security Free beter is. Klopt dat?
 
Oke, maar is AVG of Panda beter dan Microsoft Security Essentials?
 
de beste virusscanner is er niet.
aan elke virusscanner mankeert wel iets.
 
Oke, maar is Panda beter dan MSE? Aangezien MSE is gezakt voor een test.
 
panda is ook al eens gezakt.
ze zijn gratis dus probeer ze uit.
En kijk wat voor jou de beste is.
 
Ik zelf heb AVG free versie. Voldoet voor mij prima. Maar wat voor mij voldoet, hoeft voor een ander niet zo te zijn.
Er is geen goede, en wat is beter dan..........ze doen allemaal hun werk, alleen ja.......je zuelt het zelf moeten uitproberen. En aangezien ze gratis zijn, kan je dat dus gewoon eens doe.
Installeer een paar weken AVG, of weet ik veel welke, en test het uit. Na die paar weken probeer je een ander. Kijk wat jij het fijnst vind werken en wat voor jou voldoet.
 
Ik doe niet moeilijk. Gewoon Avast! antivirus :D
Voor MIJ de beste...
 
Ik heb gekozen voor AVG Antivirus 2013 Free, bedankt voor jullie hulp.
 
:D Beste oplossing zet er Linux op en je bent van de virussen af. :love:

Hoe je het ook draait of keert met een virusscanner loop je toch altijd achter de feiten aan.
 
:D Beste oplossing zet er Linux op en je bent van de virussen af. :love:

Hoe je het ook draait of keert met een virusscanner loop je toch altijd achter de feiten aan.

Ja, dat wilde ik eigenlijk niet zeggen. Want ja, men moet dat maar willen en/of willen leren.
Voor mij ook hoor, Linux voor altijd. (heb er wel een netbookje naast met Win 8, maar dat is meer omdat ik bij wil blijven. Ik doe er dan ook verder niet veel mee)
 
je kan net zo goed Linux & Avast! virusscanner erop zetten. Ben je ook van de problemen af :thumb:.
Het duurt ff, maar dan heb je ook wel wat. :D
 
Ja, ik wou ook eerst Linux proberen, maar ik las dat Linux schade aanricht op Samsung laptops. Ik krijg binnenkort ook een nieuwe laptop, en daar wou ik ook Linux op proberen, maar naar dat ik dit las...
 
je kan net zo goed Linux & Avast! virusscanner erop zetten. Ben je ook van de problemen af :thumb:.
Het duurt ff, maar dan heb je ook wel wat. :D

Hoeft niet, want je hebt dat helemaal niet nodig!

En Linux maakt geen schade op je notebook, dat doet die EUFI van Windows. Niet de verkeerde de schuld geven hè.

Lees het hier:
Moederbord van Samsung laptop met UEFI kan in bepaalde situaties kapot gaan tijdens het opstarten van een Ubuntu Live-usb.

http://webwereld.nl/nieuws/113233/ubuntu-brickt-samsung-notebooks-met-uefi.html

Mogelijk is het opgelost in de daily build, https://bugs.launchpad.net/ubuntu-cdimage/+bug/1040557
 
Zal mijn laptop dan kapot gaan? Ik heb een HP Pavillion G6 2204SD. Ook met Windows 8.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan