beste VBA access (2007/2010) boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dencar77

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2013
Dag allen,

ik ben op zoek naar een boek waar VBA voor Access 2007 en/of 2010 goed omschreven wordt. Op dit moment ben ik de Microsoft Acces inside out aan het lezen, alleen is het nogal lastig om het te volgen (het is niet bepaald duidelijk geschreven. beetje hak op de tak).

Welk boek zouden jullie mij het beste kunnen aanschrijven om VBA voor access 2007 dan wel 2010 goed onder de knie te krijgen?
Het liefst Nederlandstalig, maar Engelstalig is ook prima zolang ze niet te diep praten.

vr.gr.

Boeken kopen is nogal subjectief; ik denk niet dat er nog veel slechte boeken zijn, omdat de slechte boeken zich met alle updates wel hebben uitgefaseerd. Alle fouten zouden er dus ondertussen ook wel uit moeten zijn. Maar blijkbaar heb jij er nog één gevonden :)
Ik geef altijd als tip om goed door een boek te bladeren, en kijken of a) de toon en de layout van het boek je aanstaat, en b) de onderwerpen voor jouw toepassingen goed worden behandeld. En dat moet je toch zelf bepalen.
Zelf vind ik de boeken van Helen Feddema uitstekend. Maar er zijn er dus wel meer.

Die ga ik dan eens goed doornemen. Bedankt. Anderen nog aanvullingen van welke boeken geschikt zijn?

Voor mij kan de vraag gesloten worden. Ik heb het boek besteld en volgende week krijg ik het binnen. Is het de bedoeling om de vraag even open te laten voor meerdere suggesties of kan deze gesloten worden? Ik zag dat in 2009 ook een soortgelijke vraag was gesteld en dit als antwoord gegeven werd.

Ik heb het boek VBA Access 2007 for DUMMIES gekocht en ik moet zeggen dat deze super is voor een beginner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan