het is een PENTIUM DUAL CORE!
DAAR KAN JE NIET MEE GAMEN!
je kan zeker alleen met amd gamen volgens jou?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is een PENTIUM DUAL CORE!
DAAR KAN JE NIET MEE GAMEN!
ik heb t ook over de zwaardere games als crysis en gta4
waar heb jij het dan over? als je over gamen praat, hebben de meesten het over de nieuwste spellen. niet over spellen van 2 jaar oud.
gta san andreas zou je moeiteloos spelen kunnen. maar gta4 krijg je niet opgestart.
Dat de processor die die nu heeft niet de beste is geef ik toe.Ts wilt ook later evt naar een upgrade.Dus die kaart zal best tot zijn recht komen.
Daarbij wordt ik ******ziek van het feit dat gta4 schijnbaar de graadmeter is van gamen...
EDIT: er zit zo te zien 4 gb geheugen in.Maar zo te zien staan die wel verkeerd ingesteld(toegewezen aan de chip)
Hoe valt dat te veranderen? Of is daar meer info voor nodig oid?
Dat de processor die die nu heeft niet de beste is geef ik toe.Ts wilt ook later evt naar een upgrade.Dus die kaart zal best tot zijn recht komen.
Daarbij wordt ik ******ziek van het feit dat gta4 schijnbaar de graadmeter is van gamen...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.