Beste videokaart buget 125

Status
Niet open voor verdere reacties.
begrijpt niemand dit?
met een core2duo kan je gamen. met een amd phenom/athlon II ook
niet daaronder.

ik heb t ook over de zwaardere games als crysis en gta4
waar heb jij het dan over? als je over gamen praat, hebben de meesten het over de nieuwste spellen. niet over spellen van 2 jaar oud.
gta san andreas zou je moeiteloos spelen kunnen. maar gta4 krijg je niet opgestart.

ik heb t ook over de zwaardere games als crysis en gta4
waar heb jij het dan over? als je over gamen praat, hebben de meesten het over de nieuwste spellen. niet over spellen van 2 jaar oud.
gta san andreas zou je moeiteloos spelen kunnen. maar gta4 krijg je niet opgestart.

We lezen het, maar snappen het niet, tenminste ik niet.:)
GTA 4speel je al met een pentium D dual core, dus dit zal ook wel ook wel lukken, al zal dat vast niet op de hoogste settings zijn.
Wat het geheugen betreft heb je gelijk, dat moet naar 2 gb.
Ook over de voeding, maar daar is deze post al eerder over "gesproken", die moet hws vervangen.
GTA4 requirements

mvg leo

Laatst bewerkt:
Dat de processor die die nu heeft niet de beste is geef ik toe.Ts wilt ook later evt naar een upgrade.Dus die kaart zal best tot zijn recht komen.
Daarbij wordt ik ******ziek van het feit dat gta4 schijnbaar de graadmeter is van gamen...

EDIT: er zit zo te zien 4 gb geheugen in.Maar zo te zien staan die wel verkeerd ingesteld(toegewezen aan de chip)

Laatst bewerkt:
Dat de processor die die nu heeft niet de beste is geef ik toe.Ts wilt ook later evt naar een upgrade.Dus die kaart zal best tot zijn recht komen.
Daarbij wordt ik ******ziek van het feit dat gta4 schijnbaar de graadmeter is van gamen...

EDIT: er zit zo te zien 4 gb geheugen in.Maar zo te zien staan die wel verkeerd ingesteld(toegewezen aan de chip)

Hoe valt dat te veranderen? Of is daar meer info voor nodig oid?

Ik hoop niet dat ik dit persoonlijk moet vatten, ik geef alleen antwoord op een opmerking:)

@Vince is de voeding inderdaad 470W zoald Franwannet gevonden heeft?

Zo ja, veel plezier met de kaart!

mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan