Beste virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ja hoor G Data is een prima beveiligingspakket, het maakt gebruik van de engines van Avast en Bitdefender (dus twee scan-engines) G Data schrijft zelf geen definities maar ontwikkeld alleen de aanvullende pro-avtieve bescherming.

Zie ook de onderstaande review van bijvoorbeeld G Data Total protection 2013.
http://antimalwaresoftware.nl/reviews-en-previews/g-data-totalprotection-2013-review/

[video=youtube;S0wEz3E7xVM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S0wEz3E7xVM[/video]

Groet,

Maxstar

Laatst bewerkt:
Vergeef me deze mosterd na de maaltijd. Ik heb geprobeerd deze discussie te begrijpen aangezien ik met hetzelfde probleem zit. Mijn McAfee abonnement is afgelopen, wat ik begreep uit het grafiekje van maxstar dat dit niet de moeite waard is om te verlengen. Omdat het me niet lukt om nou 1 beveiligingssetup te distilleren uit de discussie wil ik het graag nogmaals vragen. Welke programma's zou ik moeten (kopen)/installeren.

Avast + emisoft anti-malware?
zonealarm antivirus pro & firewall?

Sorry, ik snap de verschillen gewoon niet! (zelfs niet na vaak lezen)

Ik heb weer de Eset Smart Security genomen en wel hier want daar is het nog een aanbieding ook.

Dank! Dus dit pakket doet alles zonder de installatie van secundaire anti-malware, of iets dergelijks, programmas?

Oja en Eset Smart Security heeft nu ook een antidiefstal tool erin.

Dank! Bijna gekocht, echter door interventie van iemand toch het emisoft pakket gekocht. Schijnt toch veiliger te zijn. Je kan mij alles wijs maken..

Ik heb geen ervaring met Emisoft, alleen een jaar of 6 met Eset.

Carp,

Zag een paar posts terug dat je vroeg of je Avast + emisoft anti-malware moest kiezen.
Wanneer je Emsisoft Anti-Malware gebruikt met licentie dan heb je geen ander antivirus programma nodig. Emsisoft Anti-Malware is ook een antivirus.
Je zou nog kunnen kiezen om de Online Armor firewall erbij te gebruiken. Een firewall als Online Armor voorkomt ook dat onbekende programma's kunnen starten waardoor je systeem niet zomaar geïnfecteerd kan raken. Indien een onbekend programma wil starten wordt je gewaarschuwd en kun je dit blokkeren of toestaan. Ook is er nog de mogelijkheid om een programma 'veiliger' te laten starten waardoor dat programma minder rechten heeft en dus minder schade kan aanrichten.

Weet niet of dit een foutje is van G Data InternetSecurity 2013 ( Gekregen van mijn laptop administrator )?
Ik moest mijn accu updaten ( grotere accu dus langer zonder netstroom ). Dus ik download ''Accu.exe'' op mijn computer. Runnen , BIOS geupdate , alles werkt goed.
Echter , toen ik G Data kreeg van mijn administrator zag hij Accu.exe aan als een trojan virus. Terwijl mijn administrator het terwijl IK er bij was accu.exe heeft laten runnen ( nog voooooor dat ik G data had ). Is mijn pc nu geïnfecteerd?

---Edit---
Oeps , zag niet dat mijn administrator het gedesinfecteerd had... Foutje :)

Carp,

Zag een paar posts terug dat je vroeg of je Avast + emisoft anti-malware moest kiezen.
Wanneer je Emsisoft Anti-Malware gebruikt met licentie dan heb je geen ander antivirus programma nodig. Emsisoft Anti-Malware is ook een antivirus.
Je zou nog kunnen kiezen om de Online Armor firewall erbij te gebruiken. Een firewall als Online Armor voorkomt ook dat onbekende programma's kunnen starten waardoor je systeem niet zomaar geïnfecteerd kan raken. Indien een onbekend programma wil starten wordt je gewaarschuwd en kun je dit blokkeren of toestaan. Ook is er nog de mogelijkheid om een programma 'veiliger' te laten starten waardoor dat programma minder rechten heeft en dus minder schade kan aanrichten.

Ik heb inderdaad het hele pakket aangeschaft! Online armor vraagt wel veel! Maar ik voel me goed beschermd, op een andere pc heb ik er al de nodige worms mee verwijderd welke door ms security essentials waren door gelaten. Dank voor alle tips en uitleg!

Carp,

Als het goed is vraagt Online Armor nooit 2x hetzelfde. In het begin zul je misschien wat meer popups krijgen dan je lief is, maar daarna zal er alleen nog maar een popup verschijnen wanneer onbekende programma's willen starten of iets willen uitvoeren wat schadelijk kan zijn.

Ik werd via Eset automatisch doorverwezen naar de leverancier van de vorige keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan