• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Besturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

apikills

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Ik heb thuis Office 2003 en gebruik in VBA een besturingselement genaamd 'Kalenderbesturingselement 11.0'. Op het werk is Office '97 geinstalleerd en die herkent dit besturingselement niet / is niet geinstalleerd. Is er een manier om besturingselementen met het excelprogramma mee te nemen ?

Nu werkt mijn thuisversie niet op het werk. Hoe is dit eventueel anders op te lossen ? Ik heb niet dezelfde rechten op mijn werk (bijv. admin) als thuis.:rolleyes:

Apikills

Volgens mij is de software niet downward compatible . wat je in nieuwe versie maakt is niet af tespelen/gebruiken in een oudere versie. In een oudere versie gemaakt kan wel in een nieuwe versie gebruikt worden. dus ik denk niet dat er een oplossing hiervoor is.

Oke, dat is duidelijk. Ik had zelf ook al zo'n vermoeden.

Ik neem ook genoegen met een eenvoudiger versie van bijv. dit kalenderelement. Maar ik kon dit niet vinden in office 97. Op een andere pc was het er wel (een oudere versie onder 97).

Blijft eigenlijk nog steeds mijn vraag of een dergelijk besturingselement in je bestand mee te nemen is.:rolleyes:

Apikills

apikills zei:
Oke, dat is duidelijk. Ik had zelf ook al zo'n vermoeden.

Ik neem ook genoegen met een eenvoudiger versie van bijv. dit kalenderelement. Maar ik kon dit niet vinden in office 97. Op een andere pc was het er wel (een oudere versie onder 97).

Blijft eigenlijk nog steeds mijn vraag of een dergelijk besturingselement in je bestand mee te nemen is.:rolleyes:

Apikills

Kalenderbesturing is een Active-X die je moet activeren in Exel of Acces.Dat wordt automatisch opgenomen in je formulier. Maar een 2003 versie is niet compatibel met een 97 versie. Anderom wel, dan kan je converteren. Spijtig, maar het is zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan