Betá Tester msn 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

markus20

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Hallo mensen,

[Edit mod]: I.v.m het gevaar op besmetting willen wij geen enkel risico nemen.
Kijk voor meer info:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=235917 [/Edit mod]

Vraag:

Als je eenmaal op msn 8.0 komt zie je in een keer dat je meer
contact personen hebt.. het blijken allemaal mensen te zijn die ik
2 jaar geleden ofzo een keer verwijderd heb.
weet iemand hoe ik deze weer weg kan krijgen want als ik ze allemaal
stuk voor stuk moet verwijderen duurt het nog wel ff want heb er een paar honderd

alvast bedankt,

Mark :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb versie 8 al geprobeerd en ziet er goed uit, maar ik wacht vrolijk tot de definitieve versie

Het is nog een Bèta dus waarschijnlijk is dit nog een bug (foutje).Als je ze toch wilt verwijderen zal je dit 1 voor 1 moeten doen.

Zelf ben ik ook Bèta tester en heb ik gisteren gekeken, maar omdat ik niet met mijn goede account (heb er meerdere) kan aanmelden ben ik terug gegaan naar 7.5.

rve123 zei:
Zelf ben ik ook Bèta tester en heb ik gisteren gekeken, maar omdat ik niet met mijn goede account (heb er meerdere) kan aanmelden ben ik terug gegaan naar 7.5.
das fijn beta tester zijn, maar hoe ben je daarin geslaagt? Heb me 2 jaar geleden aangemeld bij microsoft, en ze zouden laten weten wanneer ze iemand nodig hebben, nog steeds niks gehoord....

wynand zei:
das fijn beta tester zijn, maar hoe ben je daarin geslaagt? Heb me 2 jaar geleden aangemeld bij microsoft, en ze zouden laten weten wanneer ze iemand nodig hebben, nog steeds niks gehoord....

Ik al veel langer terug,ook nog steeds niks

(welkom terug)

Ik heb me vorig jaar aangemeld nadat ik een code vond op mastaline.com om Bèta-tester te worden voor MSN Messenger 8.0 (Dat is nu dus Messenger Live Bèta).

Het ging om een nummer en dat heb ik toen ingevuld. Van de week had ik een mail waarin stond dat ik mijn account kon activeren voor de Bèta en nadat ik dat gedaan had, kon ik Windows Messenger Live Bèta (MSN Messenger 8.0 Bèta) downloaden.

rve123 zei:
Ik heb me vorig jaar aangemeld nadat ik een code vond op mastaline.com om Bèta-tester te worden voor MSN Messenger 8.0 (Dat is nu dus Messenger Live Bèta).

Het ging om een nummer en dat heb ik toen ingevuld. Van de week had ik een mail waarin stond dat ik mijn account kon activeren voor de Bèta en nadat ik dat gedaan had, kon ik Windows Messenger Live Bèta (MSN Messenger 8.0 Bèta) downloaden.

Ga ik het zo nog eens proberen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan