BETA Users voor Shutti

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximvdw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hallo,
Ik ben op zoek naar een paar vrijwilligers die een programma willen testen.
Shutti maakt allerlei Shutdown tools en utility's die het afsluiten van de pc : makkelijker , veiliger en sneller maakt. Zelf gebruiken we 32Bit computer met WinXP en Vista om onze programma's te testen. Maar bij onze nieuwe versie Shutti Shutdown Booster™ willen we 100% weten of het wel op Windows7 met 64bit werkt.
Shutti Shutdown Booster is een programma dat de afsluit tijd makkelijk kan verranderen. Het verranderd (autoforce , waitservice , hungapp , cleanpager , bootoptimize, ...) in de registry. Ook hebben we de Ultra Shutdown die voordien alleen gekend was in WinXP smoker nagemaakt. Met dit kan je je pc Hard resetten (maar het is niet aangeraden dit zonder reden te doen).

Om als BETA user te voldoen moet je volgende systeemvereisten hebben:

• Windows Vista / 7 - 64bit
  • Minimum 500 Mb ram VRIJ
  • Minimum 10 Mb ruimte op HDD
  • .NET Framework 4.0

Aangezien Shutti Freeware is zouden we mensen vragen die het graag zomaar willen doen, wanneer er wel fouten worden gevonden door een betauser zullen hun opgegeven namen indien akkoord vermeld worden in het changelog.

Als je intresse hebt mail ons dan naar shutti_support@hotmail.com
met daarin (je naam , OS , 32/64 bit , Installer / Zip (Programma in ZIP of als INSTALLER))
We zullen zo spoedig mogelijk antwoorden!
voor meer informatie ga naar http://www.shutti.co.nr/

Shutti Shutdown Booster is nog niet klaar en het zal nog een maand 2-3 duren voor het gereleased word dus het kan even duren voordat je het programma doorgestuurd krijgt met daarbij de informatie (wat je moet doen , waar je op moet letten ,...)

Dit is een voorbeeld van Shutti Shutdown Booster
Let op: Dit is een BETA picture, het echte programma ZAL afwijken van deze screenshot
BETA.JPG

Project Status: Bezig met het schrijven van talen voor Updater..

Vriendelijke Groeten,
Maxim Van de Wynckel - Shutti Developer

Laatst bewerkt:
Ik heb een Project status toegevoegd zodat je de vooruitgang kan volgen

Ik voldoe prima aan alle eisen, voor op de pc waar ik nu op werk. Maar de pc waar ik het programma op wil gaan testen heeft dan alleen wel 32 bits versie van windows 7 (wel ultimate ;)). Ik ga het niet op mijn goede pc testen aangezien je aangeeft dat er in het register geklooid word :D

Zeer goed. Ik versta wel dat je niet wil dat je niet in registry wil laten knoeien :D Maar omdat het vooral testen is of het op 64bit werkt Is het wel jammer. Er is wel keuze om backup te nemen hoor. (zie BETA.jpg) maar ook dat is Beta :) . Voor jou op je 32bit Win7 zou er wel ook een test zijn voor vooral GUI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan