Betalen voor whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik krijg steeds bericht van whatsapp dat ik moet betalen Als ik inderdaad kijk bij de betalingsinformatie loopt mijn termiijn vandaag af.
Nu wil ik ditverlengen en ik wil dit betalen maar dat krijg ik niet voor elkaar Ik doe het volgende als ik bij de betaal infortmatie ben kies ik voor 1 jaar.
dan klik ik op betalings-url -verzenden. Dan krijg ik een bericht wat mijn betalings ULR is : maar dan hoe moet ik dan verder met deze URL doen
Ik heb als telefoon de Samsung Galexy s3 ik krijg deze URL niet in de AAN geplakt hoe krijg ik dit nu betaald Plakken kopieren niets lukt of ik doe het verkeerd?/
wie heeft de oplossing
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg altijd updates en hoef nooit te betalen.. Probeer eens een nieuwere versie te installeren... of maak een backup (zoek effe hoe) , deinstalleer hem en installeer hem weer...
 
Een URL is het adres van een website. Wat bedoel je met "plakken in het AAN"?
 
edmoor
Als ik kies voor te betalendan moet ik deze URL versturen maar ik zou deze dan in het AAN vak moeten plakken of copieren maar dat werkt niet ik krijg dat niet voor elkaar
Er zijn toch wel forum leden die dit ook hebben gedaan denk ik hoe hebben zij dan betaald ?
 
Lees het bericht van Femke en controleer eerst of die URL wel op een bereikbare pagina uitkomt.
 
Ik heb deze url nu naar mijn laptop gekopieerd en hoe nu verder ??
 
Plakken in de adresbalk van je browser en kijken waar je tercht komt.
 
Daarom zei ik dus eerst het bericht van Femke te lezen ;)
 
Als ik deze in de balk plak kom ik uit voor te betalen met PAYPAL maar dat heb ik niet dus dat gaat ook niet werken
Ik denk dat ik maar eens ga afwachten wat er gaat gebeuren als ik niet onderneem
Als ik bij mijn whatsapp kijk zie ik toch dat dat volgens mij de goede site is ??
 
Wij kunnen niet zien wat je in beeld hebt op je telefoon en daar dus ook niet over oordelen.
En inderdaad, gewoon afwachten is het beste.
 
No problemo :D
 
Ik heb de mail van Femke gelezen en zie toch ook dat het volgens mij de goede site is ik heb of zal ook nooit mijn telefoon nummer afgeven als ik het niet vertrouw ik ga dit eens afwachten
Ik hoop niet dat ik mijn berichten en fotos dan kwijt ben Ik heb een backup gedaan naar google drive En hij geeft aan dat dat is gebeurd maar als ik naar google drive ga kijken zie ik er niets op staan
e de waele
 
dit is scam, je hoeft NOOIT voor whatsapp te betalen. ieder jaar verlengt hij auto gratis
 
dit is scam, je hoeft NOOIT voor whatsapp te betalen. ieder jaar verlengt hij auto gratis

lees mijn link nou eens goed! Je moet gewoon betalen na 1 jaar te hebben gebruikt.

Veelgestelde vragen
Nederlands ▾
FAQ → Android
Mijn account verloopt binnenkort. Wat moet ik doen?

Om je abonnement te betalen:

Open WhatsApp.
Tik op de knop Menu > Instellingen > Account > Betalingsinformatie.

Kies een betaaloptie.

Sommige mobiele aanbieders bieden de mogelijkheid om via je mobiele abonnement te betalen. Als je deze optie niet ziet, raadpleeg dit artikel voor mogelijke oplossingen voor dit probleem. Voor meer informatie over geaccepteerde Google Play betalingsmethoden kijk je hier.

Na de betaling kan het 3 tot 5 dagen duren voordat je betaling is verwerkt. Daarna zie je, afhankelijk van de keuze die je hebt gemaakt, dat je abonnement met één jaar, drie jaar of vijf jaar is verlengd.

Voor een gedetailleerde beschrijving van de betaalmogelijkheden, zie Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Met vriendelijke groet,
Het WhatsApp Support Team


Wat zijn de kosten voor het gebruik van WhatsApp?
WhatsApp abonnement

Na een gratis proefjaar bedraagt de jaarlijkse contributie voor WhatsApp $0.99 USD. Lees dit FAQ artikel voor meer informatie over de kosten voor WhatsApp.

Wanneer je in het verleden tijdens het downloaden $0.99 USD hebt betaald hebben we je uit dankbaarheid een Levenslang abonnement gegeven. Wees er bewust van dat je abonnement is gekoppeld aan je telefoonnummer. Wanneer je van telefoonnummer wisselt, kan je je abonnement migreren naar je nieuwe telefoonnummer. In dit FAQ artikel lees je hoe je dit kan doen.

Controleer je huidige contributie via WhatsApp Instellingen > Account > Betaalgegevens. Wanneer je Levenslang ziet staan hoef je niet elk jaar voor WhatsApp te betalen. Anders zie je de datum waarop je WhatsApp abonnement afloopt.
Kosten aanbieder, bellen en roaming

Je hebt een internetverbinding, via data of Wi-Fi, nodig om WhatsApp te gebruiken. Het verzenden en ontvangen van berichten, afbeeldingen, video's en geluidsopnames via WhatsApp is gratis net als met het verzenden van een e-mail of het surfen op internet. Wees er bewust van dat je alleen WhatsApp kan gebruiken als de ontvanger ook WhatsApp heeft.

De meeste aanbieders rekenen extra kosten voor het gebruik van roaming in het buitenland. Lees meer over datakosten, aanbiederskosten en het gebruik van WhatsApp tijdens roaming in het volgende FAQ artikel: Whatsapp gebruiken terwijl je in een ander land bent.

Met vriendelijke groet,
Het WhatsApp Support Team
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit betaald, mijn partner ook niet en mijn ene zoon die heel Europa afreist ook niet (en hij kent niemand die ook betaald heeft... en hij ziet als documentaire fotograaf veel mensen, mijn andere zoon heeft voor 1 euro een life time WA (dus 1x betaald) en zijn vriendin 1x 1 euro voor 2j dacht ze (was vergeten hoe ze dat gedaan heeft en wellicht is het dus al langer geleden dan 2j...).
Kortom: enkelen lijken te betalen... de meesten die ik ken even snel een rondje gemaakt na de X-mas brunch bij ons thuis... dus niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan