Betalen voor whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heb je weleens in het eerste jaar je phone opnieuw geïnstalleerd of een nieuwe smartphone gekregen en toen weer geïnstalleerd? En zodoende nooit hoeven betalen?

Ik weet het anders ook niet; ik gebruik het niet dus ik ga af op wat de website verteld in de faq.
 
Daarom zei ik ook, niet helemaal on-topic ;)
 
WhatsappPaymentInfo.png
Op mijn Android toestel, op mijn Nokia C3-00 (Nokia S40) zie ik geen mogelijkheid om te betalen
 
Send payment URL. In het Nederlands: stuur betalings URL.
Klik daarop en je krijgt een URL die aangeeft hoe te betalen? Geen idee maar je kan het proberen!
 
Het betreft een FAKE bericht dus pas op!
Mijn buurman heeft het ook ontvangen en de link wijst niet naar de originele whatsapp site.
 
Dan moeten we maar eens aan de TS vragen waar de link naar verwijst, dat moet toch te zien zijn. En dan kunnen we kijken of dat werkelijk zo is.

Dus TS: graag de link hier neerzetten waar het naar verwijst.
 
Terrabo heeft deze link van jouw Buick allang gedeeld op pagina 1:
terarbo zei:
Hou je heel goed hier rekening mee !!!!!!

http://androidworld.nl/apps/nee-je-w...open-het-scam/

Voor je het weet ben je de Sjaak !!

Dat artikel heeft het inderdaad over scam, maar kijk naar het adres van de link: downland.whatsapp.com

Downland? Juist!!

Mijn artikel (zie link https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/23006692) is van de echte Whatsapp en jouw artikel schrijft daar het volgende over:

Hoe WhatsApp-abonnementen echt werken

Er is altijd veel te doen geweest rondom abonnementen van WhatsApp. Er wordt nog steeds gemeld in WhatsApp dat er geen advertenties getoond worden, maar er moet toch iets verdiend worden om de honderden miljoenen gebruikers te blijven servicen. Dit gebeurt met de WhatsApp-abonnementen, waarbij er jaarlijks een klein bedrag ( 89 cent) betaald moet worden om de dienst te gebruiken.

Dit is in theorie het verdienmodel van WhatsApp. De praktijk leert ons echter dat het WhatsApp-abonnement, in ieder geval op Android, niet altijd gehandhaafd wordt. Dat wil zeggen dat de kosten niet in rekening worden gebracht en dat vlak voor de einddatum van het jaar er een automatische, kosteloze verlenging gegeven wordt. Er zijn op dit moment dus maar weinig Android-gebruikers die echt betalen voor WhatsApp.

lange Pier heeft het er ook over dat je na het eerste jaar een betaling moet doen.
Lange Pier zei:
Voor 1 juli aangemeld=gratis erna betalen.

Dus hoe het nu zit met de TS? Het wordt wel onduidelijk zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan