Beveiligde sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lachebekje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Als ik een bepaalde website(www.statcounter.com) wil openen vanaf mijn eigen startpagina(www.lachebekje.jouwpagina.nl), krijg ik de volgende melding:
Beveiligingswaarschuwing: Er wordt door de huidige webpagina geprobeerd een website in de lijst met vertrouwde websites te openen. Wilt u dit toestaan?
Als ik dan op ja klik, wordt er een pagina geopend met de melding: de pagina kan niet worden weergegeven.
Als ik het probeer op mijn laptop lukt het wel. Ik heb al bij mijn beveiligingsinstellingen van alles geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
Wie weet hier een oplossing voor?

Heb je misschien deze pagina in je host files gezet.
Kijk eens hier voor een uitleg.

Welke map moet ik openen? Ik heb al gekeken bij hosts, en vond daar wel die pagina, maar moet ik die dan verwijderen?

ja die pagina moet je dan verwijderen.

helpt dit mischien ?

heej

als je / u bij extra en dann internet-opties klikt krijg je zoeen scherm
dan doe je beveiliging en dan staan daar zo een paar tekens van het internet , lokaal intranet ,vertrouwde website , enn websites met beperkte toegang op internet zelf in de balk daar boven en dan doe je die laatste pakken van websites met een beperkte toegang en dan kan je kijken of er geblokkeert is bij mij staat er niets maar meschien bij jouuw wel en ik weet niet of het helpt maar ik hoop en ik denk het wel op school heeft het er iets mee te maken daar kunnen we dan alles of jha bijna alles toegankelijk maken ;) :thumb:

gr jenke

gelukt

Het heeft geholpen. Ik krijg nog wel een waarschuwing als ik de site wil bezoeken, maar dat maakt niet uit. Bedankt Puppie!

heeejz
goed zooo :thumb:
is dat gelukt hoe ik zij ???
krijg je daar zo te staan van op deze site is een blok up ofzo iets te zie dan klik je er met de rechter muisknop op en dan staat daar zo van pop-up tijdlijk toestaan of of pop-up voor altijd toestaan en dan doe je voor altijd

gr ikk jenke ;)

Nee, het is gelukt zoals Puppie zei. Bij de beveiligde sites stond bij mij ook niets.

graag gedaan en tot de volgende vraag :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan