Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is ie in ieder geval al beveiligd
Maar goed: als je zelf nooit een naam/wachtwoord hebt ingegeven, dan zal er een standaard combinatie op staan die afhankelijk is van het merk/type router.
Deze moet met wat Googlen wel op te zoeken zijn.
Als je wel zelf deze ooit hebt ingegeven, dan zul je moeten uitzoeken hoe je de router kunt resetten, er zal meestal wel ergens een pinnetje inzitten die je (met een pen) kunt indrukken voor een reset. Hopelijk gaat de router dan terug naar zijn beginwaardes en kun je weer opnieuw beginnen.
Dat komt omdat ik ook niet meer weet dan dat ik typ.
De vragensteller heeft geen merk/type van de router erbij gezet, dus wat het standaard inlog/wachtwoord is, kan ik dan niet weten.
Hetzelfde geldt voor het resetten van een router. Bij de ene router moet je, zoals jij beschrijft, een pin in combinatie met voedingsspanning. Een andere router moet een resetknop 15 seconden ingedrukt hebben om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.