beveiliging op router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Account is er al met die naam, je moet echter INLOGGEN met die naam.

beste JBS, hoe doe ik dat?
Ik start mijn PC op en krijg het inlogscherm te zien, met de 4 namen van de mensen die de PC delen. Daar komt geen ADMINISTRATOR in voor, en ik kan hem ook nerreges invullen.

Als je opstart bent, kies je voor start > afmelden >
Als je dan een scherm krijgt met de gebruikers, doe je 2 x alt ctrl del , en geef nu administrator op.

Jongens, ik zit nu echt in de problemen. Ik heb na 2x control-alt-del ingelogd als administrator. Dat ging allemaal prima. Toen ben ik met de machtigingen aan het werk gegaan, maar liep eigenlijk tegen dezelfde problemen aan als voorheen. Toen ik wilde uitloggen als administrator en wilde inloggen op mijn eigen naam, bleef de PC tongeveer 10 minuten hangen op het bureaublad, zonder weergave van icoontjes. Het leek of ie vastzat. Ik heb toen de PC gereset.
Nu krijg ik bij het opstarten een zart scherm met STOP: onherstelbare systeenfout en nog wat lange getalcodes. De PC slaat vervolgens af.
Ik kan tevens niet starten in de veilige modus of in de laatst werkende configuratie. PC doet helemaal niets meer. Wat nu?

Opstarten met een herstelpunt terug te zetten. Kijk of dit lukt. Herstelpunt van gisteren.

Buiten de recente problemen om, is het te simpel gedacht om die ene PC uit de werkgroep MSHOME te halen ?

Geplaatst door FHG1969
Buiten de recente problemen om, is het te simpel gedacht om die ene PC uit de werkgroep MSHOME te halen ?

dat weet ik niet. Anderen misschien?

Als het bedoelt is om die pc afzonderlijk van de rest te houden zou ik zeggen: Het heeft totaal geen nut aangezien het niet uitmaakt in welke werkgroep je zit

zijn er inmiddels nog nieuwe inzichten mbt. het beveiligen van mappen of partities????

kan ook

Eh..je kan de schijven op je xp-machine ook gewoon NIET delen natuurlijk.

Toch?

Ben ik nou zo slim of snap ik het probleem niet..?

Re: kan ook

Geplaatst door hamet
Eh..je kan de schijven op je xp-machine ook gewoon NIET delen natuurlijk.

Toch?

Ben ik nou zo slim of snap ik het probleem niet..?

Ja hoor jij bent slim, tenzij het wél de bedoeling is om via de andere 3 computers die ene computer te benaderen.
Dus éénrichtingsverkeer.

Re: Re: kan ook

Geplaatst door ADSL-er

Ja hoor jij bent slim, tenzij het wél de bedoeling is om via de andere 3 computers die ene computer te benaderen.
Dus éénrichtingsverkeer.

Eh oh ja beetje dom..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan